Barbara Šket (Avtor), Saša A. Glažar (Avtor)

Povzetek

Using concept maps in teaching organic chemical reactions

Ključne besede

concept map;oxidation number of carbon atom;transformations;problem solving;meaningful learning;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Slovensko kemijsko društvo
UDK: 547.1.057:373.5
COBISS: 27314437 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-0207
Št. ogledov: 818
Št. prenosov: 331
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarne ključne besede: organska kemija;poučevanje kemije;pojmovne mape;pojmovne mreže;organske reakcije;transformacije;pretvorbe;organske spojine;ogljikovodiki;organski halogenidi;oksidacijsko število;razumevanje pojmov;reševanje problemskih nalog;reševanje reakcijskih shem;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 471-477
Letnik: ǂVol. ǂ52
Zvezek: ǂno. ǂ4
Čas izdaje: 2005
ID: 1741934
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega študija