Jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Leto izida: | 2001 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: | Slavistično društvo Slovenije |
UDK: | 028.5-053.2:372.41 |
COBISS: | 10920456 |
ISSN: | 0021-6933 |
Matična publikacija: | Jezik in slovstvo |
Št. ogledov: | 845 |
Št. prenosov: | 41 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Neznan jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | On the fairy-tale reception cognitive scheme at the pre-operational and operational stages of the child's reading development |
Sekundarne ključne besede: | reading development;pre-school children;fairy-tales;reception of fairy-tales; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 257-272 |
Letnik: | ǂLetn. ǂ46 |
Zvezek: | ǂšt. ǂ6 |
Čas izdaje: | 2000/01 |
ID: | 1747724 |