diplomsko delo
Povzetek
V današnji sodobni in demokratični Sloveniji je vzgoja otrok drugačna, kot je bila v preteklosti, saj imajo otroci vse več pravic in vse manj dolžnosti. Prav to smo v pričujočem diplomskem delu želeli podkrepiti s študijo relevantne literature v teoretičnem delu in z empirično raziskavo med učenci 3., 5., 7. in 9. razreda (n = 154) mestne in primestne šole. Ugotovili smo, da v obstoječi literaturi obstajajo vrzeli pri dolžnostih, kar se je tudi potrdilo v empirični raziskavi.
Ključne besede
razredni pouk;osnovne šole;otroci;pravice;dolžnosti;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2009 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[P. Muršec] |
UDK: |
37(043.2) |
COBISS: |
16787208
|
Št. ogledov: |
6058 |
Št. prenosov: |
711 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
CHILDREN'S RIGHTS AND OBLIGATIONS IN PRIMARY SCHOOLS |
Sekundarni povzetek: |
In today's modern and democratic Slovenia, the upbringing of children is different from what it used to be in the past. It is evident that children have more and more rights and less and less obligations. In this final thesis, we wanted to substantiate that. We conducted a study of relevant literature as the theoretical part, as well as an empirical research among pupils in years 3, 5, 7 and 9 (n = 154) from schools in town and in the country. It was ascertained that in the existing literature there are certain gaps in obligations, and this was also confirmed by the empirical research. |
Sekundarne ključne besede: |
a child;upbringing;rights;obligations; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
Strani: |
114 f., [38] f. pril. |
Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk; |
ID: |
17703 |