diplomsko delo
Mateja Cankar (Avtor), Katja Košir (Mentor), Bojan Musil (Komentor)

Povzetek

V teoretičnem delu diplomskega dela avtorica povzame pojem motivacije v izobraževanju in pristope, ki jih za motiviranje učencev priporočajo uveljavljeni psihologi. V empiričnem delu avtorica preučuje s pomočjo ankete in njene razčlembe, kakšne strategije za spodbujanje motivacije uporabljajo slovenski učitelji. Hkrati preveri, kako učitelji razumejo pojem motivacijskih strategij in ali jih uporabljajo zavestno. Rezultate ankete primerja glede na dobo poučevanja učiteljev in glede na triado poučevanja.

Ključne besede

razredni pouk;osnovne šole;motivacija;spodbujanje;strategije;notranja motivacija;učenje;samoregulacija;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Cankar]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 17840392 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4523
Št. prenosov: 852
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: MOTIVATIONAL STRATEGIES IN PRIMARY SCHOOL
Sekundarni povzetek: The theoretical part of the thesis contains the summary of the concept of motivation in education and approaches for motivating students, recommended by reputable psychologists. In the practical part the author uses a survey and its dissection to examine which strategies Slovenian teachers use to promote motivation. Furthermore it is checked how teachers understand the concept of motivational strategies and whether they use them consciously. The results of the survey are explained on the basis of the seniority of teaching and the teaching triad.
Sekundarne ključne besede: motivation;internal motivation;motivational strategies;self-regulated learning.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 66 f., [4] f. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 18753
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo univerzitetnega študija