diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu smo se osredotočili na dele celote, kasneje ulomke, glede na posodobljen učni načrt. Izsledki tuje literature kot model poučevanja predlagajo na učenca osredotočen razvojni pouk. Prav zato smo ugotavljali, kakšno je trenutno znanje učencev četrtega razreda na področju ulomkov in ali je razvojni pouk učinkovit. V eksperimentalni skupini smo ugotovili, da je znanje učencev na področju ulomkov po dveh urah izvajanja različnih konkretnih in slikovnih aktivnosti razdeljevanja uspešnejše, kot je bilo prej. V empiričnem delu so prikazani rezultati tega pedagoškega eksperimenta. V praktičnem delu diplomskega dela smo pripravili gradiva za področje ulomkov, za katera upamo, da bodo v pomoč tako sestavljavcem novih učbeniških kompletov kot tudi učiteljem in učencem. V nadaljevanju so tabelarično predstavljene analize učbeniških kompletov, osredotočili smo se na pokrivanje ciljev posodobljenega učnega načrta.
Ključne besede
razredni pouk;razvojni pouk;ulomki;matematika;deli celote;četrti razred;učbeniki;pedagoški eksperimenti;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2009 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko |
Založnik: |
[N. Krajnc] |
UDK: |
37(043.2) |
COBISS: |
16899080
|
Št. ogledov: |
3414 |
Št. prenosov: |
525 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
TEACHING FRACTIONS DEVELOPMENTALLY |
Sekundarni povzetek: |
In our diploma paper we focused on the fractional parts, later fractions, according to the updated curriculum. In the foreign literature, the student-centred developmentally teaching is proposed as a teaching model. Therefore, we wanted to assess the current knowledge of the fourth grade pupils in the field of fractions, and the efficiency of the teaching developmentally. In the experimental group, after two hours of various concrete and visual activities of partitioning, we established that the pupils' knowledge in the field of fractions has improved. In the empirical part of the diploma paper, the results of the teaching experiment are presented. In the practical part we have prepared a material on fractions, which might be useful to the authors of new textbooks, as well as to teachers and pupils. Further, the analyses of textbook kits are presented in the charts; we focused on the coverage of the objectives in the updated curriculum. |
Sekundarne ključne besede: |
mathematics;education;fractional parts;fractions;fourth grade;textbook;pedagogical experiment; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
Strani: |
87 f. |
Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk; |
ID: |
17819 |