diplomsko delo
Vid Rebol (Avtor), Igor Kononenko (Mentor), Petar Vračar (Komentor)

Povzetek

Na raziskovalnem področju košarke je bilo predstavljenih že veliko metod za simulacijo in napovedovanje zmagovalca tekem. Cilj realistične simulacije je skladnost generirane dinamike statistike z dinamiko statistike iz dejanskih tekem in posledično čim bolj natančna napoved zmagovalca tekme. Naš pristop opisuje statistiko ekip v različnih časovno-rezultatskih situacijah. Raziskujemo prenos analize števcev v teh situacijah in njihovo uporabnost pri simulaciji. V prvem delu razvijemo modele, ki aproksimirajo obnašanje ekip. V drugem delu povežemo dobljene aproksimacije z modelom za napovedovanje naslednjega dogodka na košarkarski tekmi. S pomočjo tega modela tvorimo simulacije, ki jih primerjamo s potekom dejanskih tekem. Pristop situacijskega modeliranja igralnega sloga se v splošnem ni izkazal za uspešnega pri generiranju realističnih simulacij.

Ključne besede

igralni slog;nevronska mreža;situacijsko modeliranje;simuliranje tekem;univerzitetni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [V. Rebol]
UDK: 004.94(043.2)
COBISS: 142199299 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 32
Št. prenosov: 9
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Playing style modelling of basketball games
Sekundarni povzetek: Many simulation and winner prediction methods were already proposed in the research area of basketball. A goal of a realistic simulation is the compliance of generated statistics dynamics with the statistic dynamics from real games. Our approach describes team statistics in different time-result situations. We research the transfer of statistics analysis corresponding to a situation and their usefulness in simulation. In the first part we develop models that approximate the behaviour of teams. In the second part we connect the obtained approximations with the model that predicts the next event in a basketball game. This model helps us create simulations, which we compare with the actual course of basketball games. The situational playing style modelling approach has generally not proven to be successful in generating realistic simulations.
Sekundarne ključne besede: playing style;neural network;situational modelling;game simulation;computer science;diploma;Računalniška simulacija;Košarka;Modeliranje podatkov (računalništvo);Računalništvo;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000468
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 49 str.
ID: 18003275