primerjava dela članic aktiva šolske svetovalne službe

Povzetek

V diplomski nalogi sem opisovala delo članic aktiva šolske svetovalne službe na osnovni šoli Miklavž na Dravskem polju. V teoretičnem delu sem uporabila deskriptivno metodo pedagoškega raziskovanja. Predstavila sem Programske smernice šolske svetovalne službe na osnovni šoli, navedla naloge šolske svetovalne službe na osnovni šoli ter predstavila timsko delo šolske svetovalne službe na osnovni šoli. V empiričnem delu sem uporabila kvalitativno metodo pedagoškega raziskovanja. S pomočjo nestrukturiranega intervjuja sem spoznala delo članic aktiva šolske svetovalne službe na Osnovni šoli Miklavž na Dravskem polju.

Ključne besede

pedagogika;osnovne šole;šolska svetovalna služba;delo;učenci;pomoč;učitelji;starši;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [K. Dimec]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 17608200 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 6591
Št. prenosov: 826
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Activities of education counselling service in primary school: activity comparison of members of school counselling service
Sekundarni povzetek: In my diploma paper I described the work of a school counselling team at the Primary School Miklavž na Dravskem polju. In the theoretical part I used the descriptive method of pedagogical research. I described the programme guidelines of this counselling team, together with their school tasks as well as team work. In the empiric part of my paper I used the qualitative method of pedagogical research. With the help of nonstructual interview I learned about the work of the school counselling team at the school.
Sekundarne ključne besede: Univerzitetna in visokošolska dela;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko
Strani: 64 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 18486