diplomsko delo
Povzetek
Šolska svetovalna služba ima prav v vsaki šoli posebno in zelo pomembno mesto. Svetovalna služba v šoli deluje z namenom, da bi bil vsem udeležencem zagotovljen optimalni razvoj in da je v pomoč učencem, ko jo potrebujejo. Prav tako pa svojo pomoč nudi tudi učiteljem, staršem in strokovnemu vodstvu šole. Njeno sodelovanje pa ni omejeno le na šolo, ampak sodeluje tudi z institucijami izven šole. Do sodelovanja pride predvsem v primerih, ko strokovni delavec presodi, da se pri učencu pojavljajo težave in oblike vedenja, ki jih šolska obravnava ne more omiliti, kadar sam svetovalni delavec potrebuje strokovni nasvet, kadar se v družini zazna nasilje, kadar se organizirajo razni sestanki za starše itn. Zunanje institucije prav tako nudijo svojo pomoč vsem udeležencem, ne samo otroku, ki je obravnavan. Zelo pomembno je sodelovanje med šolsko svetovalno službo in zunanjimi institucijami, saj je od tega odvisen tudi razvoj otroka. Pomembno je, da je njihovo sodelovanje obojestransko, korektno in strokovno in predvsem usmerjeno v dobrobit otroka. S tem sem se tudi sama ukvarjala v empiričnem delu diplomske naloge. V empirični raziskavi so sodelovali šolski svetovalni delavci podravskih osnovnih šol. Vprašanja v raziskavi se nanašajo na sodelovanje z zunanjimi institucijami, na pogostost tovrstnega svetovanja, zadovoljstvo in uspešnost. Vsi anketirani svetovalni delavci sodelujejo z zunanjimi instituciji in večina jih je sodelovanje označila za uspešno.
Ključne besede
pedagogika;šolska svetovalna služba;institucije;sodelovanje;svetovalci;svetovanje;pomoč;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2010 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FF - Filozofska fakulteta |
Založnik: |
[T. Jarčič] |
UDK: |
37(043.2) |
COBISS: |
17620232
|
Št. ogledov: |
4003 |
Št. prenosov: |
667 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Cooperation of school advisory service with an outside institutions |
Sekundarni povzetek: |
School advisory service has a very special and important role in each school. School advisory service is providing an optimal development to all participants who need help. It is also offering help to teachers, parents and to professional school staff. School advisory service is not cooperating only with the school but also with other institutions outside the school especially in cases when school advisor thinks that pupil has behavioral problems because of the family problems or when school advisor needs a professional opinion. The outside institutions are offering help to all participants not only to a child who is exposed. The cooperation between school advisory service and outside institutions is crucial because of the child's development. It is important that the cooperation is mutual, correct and professional for welfare of a child. In my empirical research I was dealing with this problem. The school advisors from the Podravje region were cooperating in my empirical research. The questions in the research relate to the cooperation with outside institutions, their satisfaction and successfulness. All questioned school advisors are cooperating with outside institutions and their cooperation is successful. |
Sekundarne ključne besede: |
Univerzitetna in visokošolska dela; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za pedagogiko |
Strani: |
97 f. |
Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk; |
ID: |
18503 |