magistrsko delo
Povzetek
Magistrska naloga se navezuje na zavzetost in zadovoljstvo zaposlenih. Med drugim
poudarja pomen zavzetih in zadovoljnih zaposlenih za uspešnost podjetja. Tako sta v
teoretičnem delu široko opredeljena pojma zavzetost (kaj je zavzetost, kako se meri,
značilnosti zavzetega zaposlenega, vpliv zavzetosti na uspešnost ter kako izboljšati
zavzetost) in zadovoljstvo (kaj je zadovoljstvo, kako se meri, značilnosti zadovoljnega
zaposlenega, vpliv zadovoljstva na uspešnost podjetja ter kako izboljšati zadovoljstvo).
Praktični del magistrske naloge se navezuje na zavzetost in zadovoljstvo v podjetju
Slovenske železnice. Najprej je podan podroben opis podjetja, ki zajema osnovne
podatke, organizacijsko strukturo, poslovni model, strateške dejavnosti, vodenje in
upravljanje, zaposlene, skrb za okolje in trajnostni razvoj ter ključne rezultate podjetja.
Za opisom podjetja sledi raziskava, ki smo jo izvedli s pomočjo anketnih vprašalnikov in
raziskuje zavzetost ter zadovoljstvo v omenjenem podjetju gleda na demografske
spremenljivke. Rezultati so pokazali, da je v podjetju Slovenske železnice večina
zaposlenih na sploh zavzetih in zadovoljnih, obstajajo pa pomembne razlike glede na
posamezna raziskana področja.
Ključne besede
zaposleni;zavzetost;zadovoljstvo;zadovoljstvo pri delu;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2023 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
K. Sever |
UDK: |
331.101.3 |
COBISS: |
157255171
|
Št. ogledov: |
21 |
Št. prenosov: |
2 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Commitment and satisfaction of employees in the company Slovenske železnice |
Sekundarni povzetek: |
The master's thesis is related to the commitment and satisfaction of employees. Among other
things, it emphasizes the importance of engaged and satisfied employees for the success of
the company. Thus, in the theoretical part, the terms engagement (what engagement is, how
it is measured, characteristics of an engaged employee, impact of engagement on
performance and how to improve engagement) and satisfaction (what satisfaction is, how it
is measured, characteristics of a satisfied employee, impact of satisfaction on performance)
are broadly defined companies and how to improve satisfaction). The practical part of the
master's thesis is related to commitment and satisfaction in the company Slovenske železnice.
First, a detailed description of the company is given, which includes basic data, organizational
structure, business model, strategic activities, leadership and management, employees, care
for the environment, sustainable development and key results of the company. The description
of the company is followed by a survey, which we carried out with the help of questionnaires,
which investigates commitment and satisfaction in the mentioned company, looking at
demographic variables. The results showed that the majority of employees in the company
Slovenske železnice are generally engaged and satisfied, but there are significant differences
according to the individual researched areas. |
Sekundarne ključne besede: |
Employees;commitment;satisfaction;company Slovenske železnice.; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
III, 70 str., 3 str. pril. |
ID: |
18843384 |