diplomsko delo
Maja Bezjak (Avtor), Darija Petek (Mentor)

Povzetek

Namen diplomskega dela je omogočiti otrokom neposredno spoznavanje in prepoznavanje snovi, ki jih vsakodnevno srečujejo v domačem okolju. Te snovi otrokom približamo s pomočjo projektnega dela, ki jim omogoča samostojno raziskovanje. V teoretičnem delu tako predstavljamo možnosti in pomen zgodnjega uvajanja naravoslovja v povezavi s kognitivnim razvojem otroka ter projektno delo kot model, ki omogoča aktivno vključevanje otrok v raziskovanje naravnega okolja. V empiričnem delu je najprej predstavljena idejna in didaktična zasnova projekta 'Otrok raziskuje snovi'. Projekt je trajal pet dni. Za vsak dan je podan opis izvedbe in analiza z osnovnimi ugotovitvami.

Ključne besede

predšolska vzgoja;naravoslovje;zgodnje učenje;raziskovanje;projektno delo;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Bezjak]
UDK: 502/504(043.2):373.2
COBISS: 18048008 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2453
Št. prenosov: 412
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: A CHILD EXPLORES MATERIALS
Sekundarni povzetek: The purpose of a dissertation, is to enable to children directly cognition and identifying of substances that they daily meet in an domestic environment. These substances are brought closer to children through project work, who enables them the independent research. In the theoretical part we present opportunities and the importance of early introduction of science in a relation to the child's cognitive development and the project work as a model, which enables the active involvement of children into exploration of the natural environment. The empirical part presents a conceptual and didactic design of the project "A child explores materials". The project lasted five days. For every day a description of performance and the analysis of the basic findings is handed.
Sekundarne ključne besede: project work;early learning of science;substances;research;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 3, 72 f., [3] f. pril.
Ključne besede (UDK): mathematics;natural sciences;naravoslovne vede;matematika;the environment and its protection;varstvo okolja;environmental science;conservation of natural resources;threats to the environment and protection against them;ekologija;varstvo naravnih virov;ogrožanje okolja in njegovo varstvo;social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;kinds of school providing general education;vrste šol;ki zagotavljajo splošno izobrazbo;
ID: 18966