magistrsko delo
Povzetek
Temeljni namen magistrskega dela je analizirati operativne učne cilje, zapisane v učnem načrtu za geografijo v osnovni šoli glede na to, ali jih je možno realizirati na prostem oz. izven učilnice ter oblikovati dva scenarija vključitve učenja na prostem v osnovnošolski izvedbeni letni učni načrt oz. pripravo za pouk geografije na dveh različnih nivojih, konservativnem in progresivnem. V teoretičnem delu smo opredelili pomen in umeščenost terenskega dela v pouk geografije v osnovni šoli. Opredelili smo tudi pogoje za izvedbo terenskega dela za namene izobraževanja, prednosti in ovire pri vključevanju terenskega dela v izobraževanje ter proces izvajanja učenja na prostem.Empirični del magistrskega dela temelji na pripravi dveh izvedbenih letnih načrtov oz. priprav, usmerjenih v vključevanje učenja na prostem v osnovnošolski pouk geografije, ena na konservativnem oz. osnovnem nivoju ter ena na progresivnem oz. naprednem nivoju. V ta namen smo oblikovali tudi predloge priprav učenja na prostem pri pouku geografije v osnovni šoli, ki bi jih lahko vključili na osnovni oz. napredni nivo letnega načrtovanja. Ob tem smo uporabili metodo intervjuja, s katero smo učiteljici geografije v osnovni šoli predstavili oba pripravljena letna izvedbena kurikula za vključevanje učenja na prostem v pouk geografije. Na osnovi ugotovljenega zaključujemo, da je v učnem načrtu za geografijo v osnovni šoli veliko ciljev in vsebin, ki jih je možno realizirati s terenskim delom in da je učenje na prostem možno realizirati na osnovi dveh različnih scenarijev - na osnovnem in naprednem nivoju.
Ključne besede
magistrska dela;učenje na prostem;terensko delo;letni načrt dela;učni načrt;pouk geografije;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2023 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FF - Filozofska fakulteta |
Založnik: |
[U. Žižek] |
UDK: |
37.091.3:91(043.2) |
COBISS: |
158271747
|
Št. ogledov: |
4 |
Št. prenosov: |
3 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
The process of inclusion of outdoor learning into the geography curriculum |
Sekundarni povzetek: |
The fundamental purpose of the following Master thesis was to analyse operative learning objectives written in the geography curriculum for primary schools, according to whether they can be realized in or outside the classroom and create two different scenarios for the inclusion of outdoor learning in the primary school annual curriculum implementation or lesson script for geography class on two different levels, conservative and progressive. The theoretical part defines the meaning and position of field work in geography class at a primary school. We also defined conditions necessary for the realization of field work for educational purposes, advantages, and obstacles for the inclusion of field work in education and the process of outdoor learning realization. The empirical part is based on the preparation of two implementation annual plans or scripts, focused on the inclusion of outdoor learning in geography elementary classes, one at the conservative or elementary level and one at the progressive or advanced level. For this purpose, we proposed some suggestions concerning the scripts of outdoor learning at geography class, which can be included at the elementary or advanced level of annual planning. With help of the interview method, we presented both annual implementation curricula of outdoor learning inclusion into geography class to a geography elementary school teacher. Based on our findings, we conclude there are many objectives and contents in the geography curriculum at a primary school that can be carried out with help of field work and that outdoor learning could be realized based on two different scenarios, elementary and advanced level. |
Sekundarne ključne besede: |
master theses;outdoor learning;field work;annual work plan;curriculum;geography class;Izobraževalni programi;Pouk;Geografija;Terensko delo (učna metoda);Pouk na prostem;Slovenija;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za geografijo |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 100 str.)) |
ID: |
19180780 |