diplomsko delo
Povzetek
Podaljšano bivanje se je od svojih začetkov do danes spremenilo. Danes se ne omejuje le na varstvo in pisanje domačih nalog, temveč vsebuje različne dejavnosti, ki so strokovno vodene, to so sprostitvene dejavnosti, prehrana, samostojno učenje ter ustvarjalno preživljanje prostega časa. Za kakovost dela v podaljšanem bivanju je sodelovanje s starši nujno potrebno. Da bi bilo le-to karseda uspešno, je potrebno vzpostaviti ustrezen odnos in primerno komunikacijo. Namen empiričnega dela diplomskega dela "Odnos staršev do dela v oddelkih podaljšanega bivanja" je proučiti mnenje staršev o dejavnostih v oddelkih podaljšanega bivanja ter sodelovanje staršev z učiteljem podaljšanega bivanja. Uporabljena je bila deskriptivno in kavzalno-ne eksperimentalna metoda empiričnega raziskovanja. Podatke smo zbrali s pomočjo anketnih vprašalnikov. Ugotovili smo, da med starši z različno izobrazbo in glede na tip šole, v katero je otrok vključen, ni bistvenih razlik v mnenju o dejavnostih podaljšanega bivanja. Statistično značilna razlika se kaže v mnenju o najpomembnejši dejavnosti podaljšanega bivanja ter v mnenju o gledanju (risanih) filmov. Pozitivno nas je presenetilo mnenje staršev o opravljanju domačih nalog v podaljšanem bivanju, saj je dobra polovica vprašanih mnenja, da domače naloge ni potrebno vedno opraviti v šoli. V sodelovanju staršev z učiteljem podaljšanega bivanja prav tako ni bistvenih razlik. Izkazalo se je, da se staršem zdi sodelovanje z učiteljem pomembno, vendar z njim sodelujejo manj kot z razrednikom.
Ključne besede
razredni pouk;podaljšano bivanje;oddelki;starši;odnos;organizacija dela;sodelovanje;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2011 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[B. Lazić] |
UDK: |
37(043.2) |
COBISS: |
18379784
|
Št. ogledov: |
2761 |
Št. prenosov: |
304 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
PARENTAL ATTITUDES TOWARDS THE WORK IN DAY-CARE CLASSES |
Sekundarni povzetek: |
The teaching process in day-care classes has changed in the past years. Nowadays, day-care classes do not only include doing homework, but also a lot of different activities carried out by skilled teachers. To establish good working conditions in day-care classes teachers must cooperate with parents. Therefore, there should be a friendly bond between parents and teachers in day-care classes. The main aim of my diploma paper is to get an insight in parents` opinions about the activities in day-care classes. I also tried to gather more information about parent-teacher meetings in day-care classes. In my research work I used a descriptive and non-experimental method of the empirical pedagogical research. I used a questionnaire to get the needed information. The questionnaire was carried out among parents with different social background. There were only minor differences in the answers provided by parents. The questionnaire shows that parents do not share the same opinion regarding watching cartoons in day-care classes. However, I was very surprised to find out that majority of parents does not expect that homework should be always done in day-care classes. Even though parents are satisfied with the work in day-care classes, they miss PTA meetings with day-care teachers. |
Sekundarne ključne besede: |
day-care classes;activities in day care classes;teaching process in day-care classes;parent-teacher meetings in day-care classes;formal and informal meetings in day-care classes; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
Strani: |
96 f., [3] f. pril. |
Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk; |
ID: |
19270 |