diplomsko delo
Anamari Šeško (Avtor), Iztok Podbregar (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo obravnava krizno komuniciranje v podjetju SWY brand. V prvem delu je pojasnjen pomen besede kriza in komunikacija. Sledi predstavitev kriznega komuniciranja, ki se zaključi s koraki reševanja krize. Predstavljene so ključne kompetence managerjev in navodila izdelave kriznega načrta. Spoznamo tudi prednosti krizne situacije. V drugem delu naloge smo opravili anketo s strankami, zaposlenimi in vodstvom, s katerim smo izvedli še intervju. Po opravljeni analizi anketnih odgovorov in intervjuja smo ugotovili, da kljub nepripravljenosti podjetja na krizne situacije, le to zaenkrat še dobro posluje, saj ga sestavlja močan delovni tim. Kljub temu smo prepričani, da bo podjetje za uspešno prihodnje poslovanje potrebovalo zunanjo pomoč in več znanja. Tudi stranke bi si želele izboljšave, čeprav podjetju zaupajo in verjamejo v kvaliteto njegovih produktov. Da bi podjetje v prihodnosti še uspešnejše poslovalo, smo kot nekaj možnih rešitev navedli vzpostavitev sistema naročanja želenih artiklov, odprtje fizične trgovine in sistem za naročilo ustrezne količine izdelkov.

Ključne besede

podjetje SWY brand;kriza;delovni tim;rešitve;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [A. Šeško]
UDK: 005.9
COBISS: 160652547 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 33
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Crisis communication at SWY brand d. o. o.
Sekundarni povzetek: The thesis deals with crisis communication in SWY brand. The first part explains the meaning of the word crisis and communication. It is followed by a presentation of crisis communication, which concludes with the steps of crisis management. The key competences of managers and the guidelines for the development of a crisis plan are presented. The benefits of a crisis situation are also introduced. In the second part of the assignment, we surveyed and interviewed customers, employees and management. After analysing the survey and interview responses, we found that, despite the company's unpreparedness for crisis situations, it is still doing well because it has a strong team. Nevertheless, we are convinced that the company will need external help and more knowledge to be successful in the future. Customers would also like to see improvements, even though they trust the company and believe in the quality of its products. In order to make the company even more successful in the future, we have identified the establishment of an ordering system for the desired items, the opening of a shop and a system for ordering the right quantity of products as some possible solutions.
Sekundarne ključne besede: Sporazumevanje;Krizno upravljanje;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: VI, 52 f.
ID: 19355572