diplomsko delo
Povzetek
Področje raziskave diplomskega dela je upravljanje in vodenje podjetja v krizni situaciji oziroma vloga kriznega managementa pri obvladovanju in razreševanju krize ter preprečevanju nastanku kriz. Turizem je na Hrvaškem eden izmed najpomembnejših gospodarskih sektorjev, saj predstavlja okoli 20 % bruto domačega proizvoda države. Številni prihodi turistov v vsega sveta so se zaradi izbruha pandemije covida-19 nenadoma ustavili, kar je za Hrvaško pomenilo začetek gospodarske krize. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov: teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu smo se osredotočili na pojasnjevanje osnovnih pojmov, kot so kriza, krizni management, krizno komuniciranje in turizem. V raziskovalnem delu smo s pomočjo intervjuja analizirali, kako je covid-19 vplival na podjetja, ki se ukvarjajo s turizmom, in kako so se ta podjetja prilagodila novim razmeram v času pandemije.
Ključne besede
kriza;krizni management;krizno komuniciranje;turizem;covid-19;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2023 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
Založnik: |
[S. Barbo] |
UDK: |
005.9 |
COBISS: |
175125251
|
Št. ogledov: |
33 |
Št. prenosov: |
2 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Crisis management and survival strategy in tourism industry in croatia |
Sekundarni povzetek: |
The field of research of the thesis is managing and leading the company in a business crisis, or rather the role of crisis management in handling and resolving crisis, as well as preventing crisis. Tourism in Croatia is one of the most important economic sectors, as it represents around 20% of the country's GDP. Numerous arrivals of tourists from all over the world suddenly stopped due to the outbreak of covid-19 and that marked the beginning of the economic crisis in Croatia. The thesis consists of two parts: theoretical and research part. In the theoretical part we focused on explaining basic concepts such as crisis, crisis management, crisis communication and tourism. In the research part we analyzed, with the help of the interview, how covid-19 affected companies dealing with tourism and how these companies adapted to the new conditions during the pandemic.
|
Sekundarne ključne besede: |
Krizno upravljanje;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede |
Strani: |
VI, 59 f. |
ID: |
20470714 |