diplomsko delo
Povzetek
Današnje poslovno okolje je bolj kot kdaj koli prej podvrženo hitrim spremembam, ki že same po sebi močno vplivajo na uspešnost podjetja. Poleg teh sprememb poslovanje lahko ogrozi tudi kriza, ne glede na to, v kakšni obliki se pojavi. Gre lahko za proizvodne težave, logistične težave, ekološke nesreče, zdravstvene krize, težave z zaposlenimi in zaposlovanjem, kibernetske težave in podobno.
To od podjetij zahteva ustrezne priprave, usmerjene v predvidevanje možnih scenarijev in pripravo ukrepov za zmanjševanje posledic krize. Gre torej za krizni management, znotraj katerega pomembno vlogo igra krizno komuniciranje, ki se mu posvečamo.
Krizni management, poleg vseh drugih virov, potrebuje tudi človeške vire, ki so potrebni za izvajanje teh nalog. Pri tem se v dokaj specifični situaciji nahajajo mala in mikropodjetja, kjer so človeški viri dokaj omejeni in zahtevajo specifične prilagoditve.
Z ustrezno organizacijo, predvsem z ustreznim delegiranjem nalog, lahko tudi mala in mikropodjetja pripravijo kakovosten načrt kriznega komuniciranja, ki naslavlja morebiten pojav krize v podjetju.
Ključne besede
kriza;krizni management;krizno komuniciranje;mala/mikropodjetja;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2025 |
| Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
| Organizacija: |
UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
| Založnik: |
[T. Šergan Bajželj] |
| UDK: |
005.9 |
| COBISS: |
243545603
|
| Št. ogledov: |
0 |
| Št. prenosov: |
11 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Sekundarni naslov: |
Crisis communication an essential component of crisis management in micro and small enterprises |
| Sekundarni povzetek: |
Today's business environment is more than ever subject to rapid changes, which in themselves have a strong impact on the success of a company. In addition to these changes, a crisis can also threaten business, regardless of the form in which it occurs. It can be production problems, logistical problems, ecological disasters, health crises, problems with employees and employment, cyber problems and the like.
This requires companies to make appropriate preparations aimed at anticipating possible scenarios and preparing measures to reduce the consequences of the crisis. It is therefore crisis management, within which crisis communication plays an important role, which we are dedicated to.
Crisis management, in addition to all other resources, also requires human resources that are necessary to carry out these tasks. In this regard, small and micro companies are in a rather specific situation, where human resources are quite limited and require specific adjustments.
With appropriate organization, especially appropriate delegation of tasks, small and micro companies can also prepare a quality crisis communication plan that addresses the possible occurrence of a crisis in the company. |
| Sekundarne ključne besede: |
Krizno komuniciranje;Univerzitetna in visokošolska dela; |
| Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
| Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede |
| Strani: |
V, 52 f. |
| ID: |
26447875 |