diplomsko delo
Ina Pušnik (Avtor), Samo Fošnarič (Mentor), Martina Rajšp (Komentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom "Dejavnosti okoljske vzgoje v prvem triletju osnovne šole - nevarnosti narave in njeno varovanje" je razdeljeno na teoretični in empirični del. Teoretični del diplomskega dela obsega razlago termina ekologija, opis globalnega stanja okolja, okoljsko vzgojo, natančen pregled šestih nacionalnih učnih načrtov za prvo triletje s stališča okoljske vzgoje in dveh področij dejavnosti nevarnosti narave in varovanje okolja. V empiričnem delu predstavljamo rezultate raziskave izpeljane med učenci ( n= 823) in njihovimi učitelji (n = 56) prvega triletja mariborskih osnovnih šol. Ugotovili smo, da učitelji pogosto načrtujejo in izvajajo dejavnosti, s katerimi varujejo okolje, manj pa načrtujejo in izvajajo dejavnosti zaščite pred nevarnostmi narave. Učenci se pred nevarnostmi narave zaščitijo, najbolj pred ugrizom klopa (85,3 %) in pikom komarja (84,8 %). Učenci varujejo okolje, tako da ločujejo odpadke (81,8 %), znajo našteti posledice onesnaževanja okolja (57,4 %), manj pa jim je znan termin oz. besede ekologija (16,5 %).

Ključne besede

razredni pouk;okoljska vzgoja;dejavnosti;osnovne šole;prvo triletje;narava;nevarnosti;varovanje;ekologija;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [I. Pušnik]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 18624520 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2310
Št. prenosov: 106
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: THE ACTIVITIES OF ENVIROMENTAL EDUCATION IN THE FIRST TRIAD OF THE PRIMARY SCHOOL - THE DANGERS OF NATURE AND THE PROTECTION OF IT
Sekundarni povzetek: The diploma work called "Environmental Education Acitivities in the First Triennium of Primary School - Perils of Nature and its Protection" is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part comprises the explanation of the term ecology, the description of the global state of the environment, environmental education, the detailed review of the six national learning programmes of the first triennium from the standpoint of environmental education, perils of nature and environmental protection. In the empirical part the results of the survey carried out among the 823 pupils and the 56 teachers of the first triennium of Maribor primary schools are presented. It has been established teachers often plan and exert environmental protection activies while they are less engaged in prevention against the perils of nature. Pupils take preventive measures mostly against tick (85,3 %) and mosquito (84,8 %) bites. They protect the environment by waste selection (81,8 %), are aware of the consequences of environmental pollution (57,4 %) but are less familiar with the term ecology (16.5 %).
Sekundarne ključne besede: ecology;environmental education;first triennium;perils of nature;environmental protection;.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 207 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 19503