magistrsko delo
Klara Novak (Avtor), Vlasta Hus (Mentor)

Povzetek

Formativno spremljanje poudarja pomembnost aktivnega vključevanja učencev v učni proces, z namenom ugotavljanja predznanja ali pridobitve dokazov o učenju, ki so učitelju v oporo pri nadaljnjem načrtovanju učnih aktivnosti. V magistrskem delu je predstavljen pouk pri predmetu spoznavanje okolja v 3. razredu, pri katerem so bili v učne ure tematskega sklopa Skupnosti vključeni elementi formativnega spremljanja. V teoretičnem delu magistrskega dela je predstavljen predmet spoznavanje okolja, pri čemer je v ospredju tematski sklop Skupnosti v 3. razredu. Sledi predstavitev formativnega spremljanja in posameznih elementov formativnega spremljanja, ki jih vključujemo v izvajanje pouka. V praktičnem delu magistrskega dela so prikazane učne ure, ki so bile izvedene na eni izmed pomurskih osnovnih šol. Sledi analiza in evalvacija učnih ur na podlagi pridobljenih dokazov o učenju. Ugotovili smo, da so bili učenci pri uporabi formativnega spremljanja bolj motivirani za delo in aktivni.

Ključne besede

magistrska dela;formativno spremljanje;spoznavanje okolja;3. razred;sklop Skupnosti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [K. Novak]
UDK: 37.091.3:[3+5](043.2)
COBISS: 166136835 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 7
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Formative assessment in primary school courses of environmental awareness
Sekundarni povzetek: Formative monitoring emphasises the importance of actively engaging students in the learning process, in order to identify prior acquired knowledge or to provide evidence of learning to support the teacher in planning future learning activities. In this thesis, we present a lesson in the subject of environmental awareness in the 3rd Grade, where we have integrated elements of formative monitoring into the lessons of the Community thematic strand. In the theoretical part of the Master's thesis, we introduced the subject of environmental awareness, focusing on the thematic strand Communities in the 3rd grade. This was followed by a presentation of formative monitoring and the different elements of formative monitoring which we integrated in our lessons. In the practical part of the Master's thesis, we designed and implemented lessons in one of the primary schools in Pomurje. The lessons were analysed and evaluated on the basis of the evidence of learning that we obtained. We found that pupils were more motivated and active when using formative monitoring.
Sekundarne ključne besede: master theses;formative assessment;environmental awareness course;3rd grade;Communities;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Didaktika;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 127 str.))
ID: 19869640