magistrsko delo
Maruša Špehar (Avtor), Vlasta Hus (Mentor), Polona Jančič (Komentor)

Povzetek

Pouk družboslovja v osnovni šoli v španski regiji Valencia poteka pri predmetu spoznavanje naravnega, družbenega in kulturnega okolja, ki zajema vsebine tako družboslovnih kot naravoslovnih vsebin. V empiričnem delu je predstavljena raziskava, katere namen je ugotoviti značilnosti pouka družboslovja v petem razredu na izbrani osnovni šoli v španski regiji Valencia. V kvalitativno kvantitativni raziskavi so bili podatki zbrani z opazovanjem pouka, intervjuvanjem učitelja in anektiranjem učencev. Ugotovljeno je bilo, da na izbrani osnovni šoli pri pouku družboslovja najpogosteje uporabljajo frontalno in individualno učno obliko. Pri učnih metodah se je najpogosteje uporabljala metoda ustnega razlaganja in metoda pogovora. Učenci so skoraj pri vsaki učni uri uporabljali tablični računalnik, pri čemer so imeli digitalne učbenike, učitelj je uporabljal računalnik in projektor. Večinoma so učne ure potekale v učilnici. Kljub temu da je pouk potekal v frontalni učni obliki, je bilo prisotne veliko komunikacije med učiteljem in učenci. Učitelj je podajal veliko povratnih informacij.

Ključne besede

magistrska dela;pouk družboslovja;osnovne šole;Španija;opazovanje pouka;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Špehar]
UDK: 37.091.3:3(043.2)
COBISS: 166207491 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 26
Št. prenosov: 3
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Characteristics of social science class in a selected elementary school in the Spanish region of Valencia
Sekundarni povzetek: Social science class in elementary school in the Spanish region of Valencia is taught within the subject of Knowledge of Natural, Social, and Cultural Environments, which includes both social and natural science content. The empirical part of this work presents the research with the purpose of finding out the characteristics of a social science class in the fifth grade in a selected elementary school in the Spanish region of Valencia. In the qualitative quantitative research, the data was collected by observing the lessons, interviewing the teacher, and surveying the students. It was found that in the selected elementary school, the frontal and individual teaching forms were most often used during social science class. In terms of teaching methods, the oral explanation method and the conversation method were most often used. In almost every lesson, the students used a tablet computer where they had digital textbooks, and the teacher used a computer and a projector. Most of the lessons took place in the classroom. Even though the lessons took place in a frontal learning form, there was a lot of communication between the teacher and the students. The teacher gave a lot of feedback.
Sekundarne ključne besede: master theses;social science class;elementary schools;Spain;lesson observation;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Didaktika;Španija;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 119 str.))
ID: 19890327