Iztok Kosem (Avtor), Sara Može (Avtor)

Povzetek

V pričujočem članku bosta predstavljeni metodologija in vrsta podatkov, ki bodo v okviru projekta Sporazumevanje v slovenskem jeziku uporabljeni pri načrtovanju in ustvarjanju korpusne pedagoške slovnice. Prikazano bo, kako lahko na podlagi poglobljene analize korpusnih podatkov identificiramo najpogostejše slovnične napake, in predstavljeni bodo prvi poskusi oblikovanja interaktivne, uporabniško prijazne in na korpusnih podatkih temelječe razlage izbranega jezikovnega problema.

Ključne besede

slovenščina;korpusno jezikoslvoje;korpusi (jezikoslovje);slovnica;napačna raba (jezikoslovje);pedagogika;večpredstavnost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 811.163.6'322
COBISS: 33342509 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: As part of the project "Communication in Slovene", a corpus-based pedagogical grammar is currently being developed. The article presents the methodology and the type of data used in the creation of such a resource. The results of an in-depth corpus analysis aimed at identifying common grammatical mistakes will be discussed, and a first approach towards the creation of an interactive, user-friendly, corpus-based solution to a pre-selected linguistic problem will be presented.
Sekundarne ključne besede: Slovene language;corpus linguistics;corpora (linguistics);grammar;errors of usage (linguistics);pedagogy;multimedia;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: Str. 249-257
ID: 19904878