Povzetek

Namen članka je predstaviti leksikalno razpoložljivost kot enega izmed kriterijev pri izboru besedišča za učenje in poučevanje. Razpoložljivo besedišče je tisto, ki bi ga govorec v neki sporazumevalni situaciji potencialno uporabil. V drugi polovici 20. stoletja so španski in hispanoameriški jezikoslovci leksikalno razpoložljivost razvili v zelo pomembno orodje jezikoslovnega raziskovanja za področje dialektologije, sociolingvistike, psiholingvistike, etnolingvistike, leksikografije in poučevanja španščine kot maternega in tujega jezika.

Ključne besede

poučevanje tujih jezikov;izbor besedišča;leksikalna razpoložljivost;poučevanje besedišča;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 371.3:81'243:81'272
COBISS: 47312482 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 5
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: The purpose of this paper is to present lexical availability as one of the criteria for vocabulary selection for learning and teaching. Available vocabulary is what would potentially be used in a certain communicative situation. In the second half of the 20th century Spanish and Hispano-Americanlinguists have developed lexical availability into an important tool of lingustic research in the fields of dialectology, sociolinguistics, psicholinguistics, ethnolinguistics. lexicography and Spanish teaching as a mother tongue and foreign language.
Sekundarne ključne besede: Foreign language teaching;vocabulary teaching;vocabulary selection;lexical availability;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: Str. 461-467
ID: 19904912