diplomsko delo
Nuša Pintarič (Avtor), Samo Fošnarič (Mentor), Martina Rajšp (Komentor)

Povzetek

Pričujoče diplomsko delo je razdeljeno na dva dela - teoretični in empirični. V teoretičnem delu predstavljamo učna načrta Spoznavanje okolja in Naravoslovje in tehnika, podrobneje opredelimo pomen izkustvenega učenja s poudarkom na naravoslovju in predstavimo različne življenjske prostore. V drugem delu diplomskega dela, empiričnem delu, predstavljamo rezultate, podrobnejšo analizo in ugotovitve empirične raziskave, v katero je bilo zajetih 84 učiteljev, ki poučujejo v mestnih in vaških šolah v Prekmurju. Z empirično raziskavo smo želeli ugotoviti prisotnost obiska življenjskih prostorov v procesu načrtovanja in izvajanja rednega vzgojno-izobraževalnega dela učiteljev v Prekmurju, ki poučujejo na razredni stopnji. Pridobljena empirična spoznanja razkrivajo, da anketirani učitelji kljub bližini najrazličnejših življenjskih prostorov le-te ne obiskujejo pogosto. Kot glavne razloge za načrtovanje navajajo bližino življenjskega prostora, njihovo lastno zanimanje in zanimanje učencev, kot razloge za ne načrtovanje pa navajajo denar, neomenjenost v nacionalnem učnem načrtu in neskladnost z letnim delovnim načrtom.

Ključne besede

razredni pouk;osnovne šole;Prekmurje;razredna stopnja;načrtovanje;izvajanje;spoznavanje okolja;naravoslovje;tehnika;življenjski prostori;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Pintarič]
UDK: 37(043.2)
COBISS: 19114760 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2081
Št. prenosov: 142
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni naslov: DESIGN AND IMPLEMENTATION OF TREATMENT OF HABITATS IN JUNIOR GRADES OF PREKMURIAN ELEMENTARY SCHOOLS
Sekundarni povzetek: Die Diplomarbeit besteht aus einem theoretischen und empirischen Teil. Im theoretischen werden die Lehrpläne der Umweltforschung, der Naturforschung und der Technik vorgestellt. Detaillierter wird die Bedeutung des erfahrungsmäßigen Lernens mit Betonung der Naturforschung definiert, wobei einzelne unterschiedliche Lebensräume dargestellt werden. Im zweiten, den empirischen Teil, werden die Ergebnisse, die näheren Angaben und Feststellungen der empirischen Forschungsarbeit präsentiert. Bei der Datenerfassung wurden 84 Lehrer, die auf verschiedenen Stadt und Landschulen im Raum über die Mur unterrichten, einbezogen. Mit der empirischen Forschungsarbeit wollten wir die Anwesenheit von Ausflügen in die einzelnen Lebensräume im Rahmen der Unterrichtsplanung und Ausführung der Lehrer, die auf der Unterstufe unterrichten, feststellen. Die gewonnenen empirischen Erkenntnisse offenbaren, dass die befragten Lehrer trotz der Nähe der unterschiedlichen Lebensräume, diese nur ganz selten besuchen. Als Hauptgründe der Planung werden meistens die Nähe des Lebensraumes, ihre eigenen und die Interessen der Schüller, fürs Nichteinplanen der Geldmangel, die Unerwähntheit im Lehrplan und die Unstimmigkeit mit dem jährlichen Arbeitsprogramm, angegeben.
Sekundarne ključne besede: Schlüsselwörter: Umweltforschung;Naturforschung und Technik;erfahrungsmäßiges Lernen;Lebensräume;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 206 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;
ID: 19905