pogledi dijakov na narečje oziroma knjižni pogovorni jezik
Maja Bitenc (Avtor)

Povzetek

Uvodoma je predstavljena problematika govornega učnega jezika v slovenskih šolah, osrednji del prispevka pa se osredotoča na zasnovanost, potek in rezultate raziskave, izvedene v dveh razredih Gimnazije Jurija Vege v Idriji, s katero sem ugotavljala predvsem stališča dijakov do knjižnega pogovornega jezika oziroma narečja.

Ključne besede

slovenščina;sociolingvistika;slovenska nerečja;pogovorni jezik;jezikovna didaktika;srednje šole;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 811.163.6'271.12: 811.163.6'282:373.543(497.4 Idrija)
COBISS: 40946274 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: First, the problem of the (varieties of) Slovene that teachers use in schools is presented. The central part of the paper then deals with the structure, process and results of research carried out in two classes at Gimnazija Jurij Vega in Idrija, which was aimed at eliciting students' attitudes to the standard spoken language and to dialect.
Sekundarne ključne besede: language attitudes;sociolinguistics;dialect;standard spoken language;school;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: Str. 75-81
ID: 19987802
Priporočena dela:
, pogledi dijakov na narečje oziroma knjižni pogovorni jezik
, ni podatka o podnaslovu