Povzetek

Povečano zanimanje po znanju slovenskega jezika se kaže tudi na dunajski Univerzi. Članek predstavlja institucionalne okvire učenja slovenskega jezika na Univerzi na Dunaju ter pogoje za njihovo uresničevanje v praksi. Poseben pomen pripisujemo izvenštudijskim projektom, ustvarjalnemu delu z jezikom in kulturnimi vsebinami ter didaktičnim vprašanjem in pedagoškemu študiju.

Ključne besede

slovenščina;slovenščina kot drugi/tuji jezik;jezikovna didaktika;univerzitetni študij;Dunaj;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
UDK: 378.147:811.163.6'243(436.1)
COBISS: 45362018 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 5
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: Over the last twenty years, due to political and economic changes, interest in the Slovene language has increased. We begin by discussing the institutionalframework of Slovene language teaching at the Universitiy of Vienna and issues relating to teaching practice. Particular meaning is ascribed to external projects, creative language work and cultural content, as well as questions relating to didactics and pedagogical study.
Sekundarne ključne besede: study of Slovene;institutional framework;teaching practice;external projects;didactics;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: Str. 185-189
ID: 19987819