diplomsko delo
Vanja Vrbanec (Avtor), Ludvik Pandur (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo "Fenomen identifikacije v slikarstvu" je sestavljeno iz dveh delov. Prvi del je teoretičen in se navezuje na osnove ustvarjalnosti, iz katere izhajajo nove smeri na področju slikarstva. V nadaljevanju se teoretični del posveča abstraktnemu slikarstvu ter metodi komparacije dveh umetnikov iz različnih obdobji z različnimi umetniškimi pristopi. Fenomen abstraktnosti in vloga abstraktnosti odpirata slikarstvu nove dimenzije. Pojav novih smeri na področju umetnosti in v slikarstvu narekuje napredek. Na umetniška dela vpliva več zunanjih dejavnikov, posebej družba, ki oblikuje identiteto umetnikov v umetnosti. Drugi del diplomskega dela, ki je praktičen, predstavlja moje zadnje kreativno dejanje v času študija. Diplomsko delo izpostavlja pomen identifikacije kot rezultat usmerjene ustvarjalnosti vsakega posameznika, na definiranost katere vplivajo različni pogoji, ki so ključni za umetnikovo opredelitev. V času izdelave diplomskega dela sem spoznaval tudi sebe, in sicer v praktičnem delu diplomskega dela, zlasti na področju abstraktnega slikarstva. Identifikacija v slikarstvu je zagotovo ključni dejavnik pri vsakem umetniku.

Ključne besede

umetniški pristopi;identifikacija;slikarstvo;abstraktnost;ustvarjalnost;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [V. Vrbanec]
UDK: 73/76(043.2)
COBISS: 19253256 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1657
Št. prenosov: 124
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: PHENOMENON OF IDENTIFICATION IN THE PAINTING
Sekundarni povzetek: Thesis "The phenomenon of identification in painting" is composed of two parts. The first part is theoretical and relates the basics of creativity which are reasons for new directions in field of painting. The following theoretical part is dedicated to abstract painting and comparison method of two artists from different periods with different artistic approaches. Abstract phenomenon and the role of abstract painting are opening new dimensions. The emergence of new directions in art and in painting are dictating progress. The artwork is influenced by several external factors, especially a society which determines the identity of artists in art. The second part of the thesis, which is practical, is my last creative act in the study period. Thesis highlights the particular importance of identification as a result of oriented creativity of each individual on whose identity are influenced various terms that are key to the artist's definition. At the time of diploma I also recognized myself, in the practical part of the thesis, particulary in the field of abstract painting. Identification of the painting is certainly a key factor at any artist.
Sekundarne ključne besede: artistic approaches;identification in painting;abstraction;creativity.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za likovno umetnost
Strani: 78 f.
Ključne besede (UDK): the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;plastic arts;likovna umetnost (kiparstvo in umetna obrt);
ID: 20071
Priporočena dela:
, razstava natečajnih rešitev arhitekturnih instalacij vhoda v majhno razstavišče Hiše arhitekture Maribor, projekti Univerze v Mariboru v domeni Evropske kulturne prestolnice 2012 RAZ:UM EPK 2012, Hiša Arhitekture Maribor, HAM, malo razstavišče, 14. 1. 2012 -7. 2. 2012