diplomsko delo
Povzetek
V teoretičnem delu diplomskega dela je opisana predvsem pomembnost lutke na različnih področjih dejavnosti. S pomočjo strokovne literature je razložen tudi razvoj domišljije in samopodobe pri uporabi lutke in tudi vloga vzgojitelja pri uporabi lutke. Razloženo je, zakaj je lutka pomembna v prvem in tudi v drugem starostnem obdobju otroka. Opisane so različne metode dela z lutko. Izpostavljena je uporaba lutke na različnih področjih dejavnosti, ki so zapisana v Kurikulu za vrtce, in primeri le-teh v povezavi z lutko. Namen diplomskega dela je ugotoviti, v katerem starostnem obdobju predšolskih otrok vzgojitelji pogosteje uporabljajo lutko pri svojem delu. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga razdelili vsem vzgojiteljem in vzgojiteljicam v 14 vrtcih v okolici Maribora (vrtec Fram, Selnica ob Dravi, Hoče, Ruše, Limbuš, Rače, Slivnica, Šentilj, Pesnica, Pernica, Rogoza, Kamnica, Zg. Duplek in Korena), smo želeli ugotoviti, v katerem starostnem obdobju otrok v vrtcih pogosteje uporabljajo lutko in lutkovno dejavnost. V empiričnem delu diplomskega dela smo predstavili rezultate anketnih vprašalnikov v obliki grafov in tabel, na podlagi katerih smo nato ovrednotili zastavljene hipoteze. Ugotovili smo, da je uporaba lutk v okoliških vrtcih skoraj enako zastopana v obeh starostnih obdobjih, le izdelovanje lutk je pogosteje izvajano v drugem starostnem obdobju otrok.
Ključne besede
vzgojitelji;vrtci;lutke;lutkovne dejavnosti;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2012 |
Izvor: |
Maribor |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[K. Vidovič] |
UDK: |
373.2(043.2) |
COBISS: |
19280648
|
Št. ogledov: |
2465 |
Št. prenosov: |
211 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
COMPARISON OF THE USE OF PUPPETS IN THE FIRST AND SECOND AGE PERIOD OF CHILDREN |
Sekundarni povzetek: |
In the theoretical part of the diploma mainly the importance of puppets in various fields of activity is described. With the help of professional literature the development of imagination is explained, self-image at the use of puppets, as well as the role of an educator in the use of puppets. It is explained why is the puppet important in the first as well as in the second age period of a child, different methods of working with a puppet are also explained. The use of puppets in various fields of activity recorded in the Curriculum for kindergarten is also emphasised, and examples of these concerning the puppet. The purpose of the diploma is to find out in which age period of children under school age educators use the puppets the most. With the help of the questionnaires which were distributed to all the educators/women educators in 14 kindergartens near Maribor (kindergarten Fram, Selnica ob Dravi, Hoče, Ruše, Slivnica, Šentilj, Pesnica, Pernica, Rogoza, Kamnica, Zg. Duplek, Korena) we wanted to find out in which age period of children in the kindergartens near Maribor, the puppet an puppet activities are used the most. In the empirical part of the diploma we presented the results of the questionnaire in the form of graphs and charts, based on which we then evaluated the hypotheses. We found out that the puppets in the surrounding kindergartens are almost equally used in both age periods, only the making of puppets is more frequently performed in the second age period of children. |
Sekundarne ključne besede: |
nursery education;kindergarten;puppet;puppet activity;educator.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
67 f. |
Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;kinds of school providing general education;vrste šol;ki zagotavljajo splošno izobrazbo; |
ID: |
20103 |