skupinsko magistrsko delo
Hana Kečanović (Avtor), Matic Žmuc (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Mateja Bodlaj (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;družbena omrežja;osebnost;blagovne znamke;premoženje;poslovno komuniciranje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [H. Kečanović
UDK: 339.138
COBISS: 171311363 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 6
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing communication of brand personality and perception of brand equity on social network TikTok
Sekundarne ključne besede: marketing;social networks;personality;brands;property;business communications;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: V, 102, 51 str.
ID: 22103120