magistrsko delo
Boris Tone Peršak (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor), Polona Domadenik (Član komisije za zagovor), Barbara Čater (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

podjetje;trajnostni razvoj;trženje;vedenje potrošnikov;tekstilna industrija;odločanje;nakup;potrošnja;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [B. T. Peršak]
UDK: 366
COBISS: 178724355 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 11
Št. prenosov: 3
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of sustainable business initiatives on consumer buying habits in clothing choice
Sekundarne ključne besede: enterprises;sustainable development;marketing;consumer behaviour;textile industry;decision making;purchasing;consumption;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 64, 26 str.
ID: 22993899