master's thesis

Povzetek

Generation Y's engagement in sustainable fashion consumption in Slovenija

Ključne besede

marketing;consumer behaviour;textile industry;sustainable development;brands;purchasing;decision making;generation gap;ethics;research;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [K. Kobilšek]
UDK: 339.138
COBISS: 29607171 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 340
Št. prenosov: 55
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Vključenost generacije Y v trajnostno modno potrošnjo v Sloveniji
Sekundarne ključne besede: trženje;vedenje potrošnikov;tekstilna industrija;trajnostni razvoj;blagovne znamke;nakup;odločanje;medgeneracijske razlike;etika;raziskave;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 67, 20 str.
ID: 12255660