diplomsko delo
Povzetek
V današnjem globaliziranem svetu, kjer se tržni trendi neprestano spreminjajo, je razumevanje nakupnega vedenja potrošnikov ključno za uspeh vsakega podjetja, še posebej tistih, ki delujejo v industriji oblačil. Nakupovanje oblačil ni zgolj funkcionalen proces, temveč kompleksen in večplasten fenomen, ki ga v veliki meri določajo subjektivni dejavniki, kot so osebne preference, moda in socialni vplivi. Diplomsko delo je posvečeno proučevanju in analizi nakupnega vedenja odjemalcev v prodajalni z oblačili. Razumevanje motivacij, preferenc in vzorcev potrošniškega obnašanja je ključnega pomena za tržno usmerjanje in oblikovanje učinkovitih marketinških strategij, ki bodo izpolnjevale pričakovanja kupcev in hkrati povečevale konkurenčno prednost prodajaln z oblačili na trgu. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali, kateri je najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na nakupno odločitev odjemalca, ali na izbiro oblačila vplivajo tudi trendi ali ne, kakšen vpliv imajo spletne prodajalne na fizične prodajalne in po čem anketiranci raje posežejo.
Ključne besede
vedenje porabnikov;nakupno vedenje;vplivni dejavniki;spletna trgovina;prodajalne;oblačila;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2024 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
A. Ledenik |
UDK: |
366.12 |
COBISS: |
198812675
|
Št. ogledov: |
49 |
Št. prenosov: |
1 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Consumer buying behaviour in a clothing shop |
Sekundarni povzetek: |
In today’s globalized world, where market trends are constantly changing, understanding consumer buying behavior is critical to the success of any business, especially those in the apparel industry. Shopping for clothes is not just a functional process, but a complex and multifaceted phenomenon that is largely determined by subjective factors such as personal preferences, fashion and social influences. The thesis is devoted to the study and analysis of the purchasing behaviour of customers in the clothing store. Understanding motivations, preferences, and patterns of consumer behavior is key to market orientation and design effective marketing strategies that will meet customer expectations while increasing the competitive edge of clothing stores in the market. In the empirical part, we used a questionnaire to determine which is the most important factor influencing the purchasing decision of the customer, whether the choice of clothing is also influenced by trends or not, and what impact online stores have on physical stores and what respondents prefer to resort to. |
Sekundarne ključne besede: |
shopping behaviour;store;influencing factors;clothing;online store; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (39 str.)) |
ID: |
23399625 |