diplomsko delo
Ana Mari Zobić (Avtor), Maja Meško (Mentor)

Povzetek

Ena od značilnosti vsake organizacije je dobro komuniciranje med zaposlenimi. Dobro komuniciranje v podjetju predstavlja organizaciji uspeh, saj zaposleni tako bolje delajo in si medsebojno pomagajo, zaradi česar pride tako do uspešnosti podjetja kakor tudi medsebojnega dobrega odnosa. Tisti ljudje, ki opravljajo svoje delo z veseljem, so bolj uspešni in dosegajo boljše rezultate. Komunikacija je nujno potrebna tako v vsakdanjem življenju kot tudi pri delu

Ključne besede

komunikacija;zadovoljstvo;zaposleni;motivacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [A. M. Zobić]
UDK: 331.1
COBISS: 215326723 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The effect of communication on employee satisfaction
Sekundarni povzetek: An element that is characteristic of every organisation is good communication between employees. Good communication in a company represents an achievement for an organisation, as employees both work better and help each other, leading to greater company performance and good interpersonal relationships. Those who enjoy their work are more successful and achieve better results. Communication itself is essential in everyday life and in the workplace.
Sekundarne ključne besede: Zadovoljstvo na delovnem mestu;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: VI, 66 f.
ID: 23536330