diplomsko delo
Matic Logar (Avtor), Polona Šprajc (Mentor), Janja Jerebic (Komentor)

Povzetek

Cilj vsakega človeka je čutiti zadovoljstvo na vseh področjih življenja. V hitro spreminjajočem poslovnem okolju in vse hitrejšem tempu življenja je doseg takega stanja pogosto velik izziv. V diplomskem delu raziskujemo zadovoljstvo tako v širšem pomenu besede kot tudi zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu. V teoretičnem delu podrobno obravnavamo definicije in opis zadovoljstva ter znanstveni razvoj pojma skozi čas. Pojem zadovoljstva smo raziskali zelo podrobno, saj je po našem mnenju to ključno za celostno razumevanje obravnavane tematike. Precej pozornosti posvetimo tudi motivaciji ter korelaciji med zadovoljstvom zaposlenih na delovnem mestu ter njihovo motivacijo. Naštejemo tudi dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih, ter podrobneje opišemo tiste, ki so skupni večini ter so označeni kot najpomembnejši. Empirični del smo opravili s pomočjo raziskave v organizaciji X. Oblikovane hipoteze smo preverjali s pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga izvedli med zaposlenimi v omenjeni organizaciji. Pridobljene podatke smo analizirali in interpretirali. Ugotovili smo, da je večina zaposlenih v obravnavani organizaciji zadovoljnih. Poleg tega lahko na podlagi opravljene raziskave rečemo, da so zaposlenim na delovnem mestu dobri odnosi s sodelavci in nadrejenimi najpomembnejši dejavnik pri delu. Na podlagi rezultatov ankete smo komentirali situacijo v podjetju ter svetovali, kateremu področju je treba posvetiti največ pozornosti.

Ključne besede

zadovoljstvo;motivacija;zadovoljstvo zaposlenih;dejavniki zadovoljstva;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [M. Logar]
UDK: 331.1
COBISS: 142752259 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 16
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Employee satisfaction in the workplace in organization X
Sekundarni povzetek: The goal of every human being is to be satisfied with all areas of his life. In a fast-changing business environment and the increasing pace of life, achieving something like that can often be a challenge. In this thesis we explore satisfaction in the broad sense of the word, as well as employee satisfaction in the workplace. In the theoretical part, we discuss the definitions and description of satisfaction and the scientific development of the concept over time. We have explored the concept of satisfaction in detail, as we believe this is crucial for a comprehensive understanding of the topic. We also pay considerable attention to motivation and the correlation between employees 's job satisfaction and their motivation. We list the factors that influence employee satisfaction and describe in more detail those, that are common to the majority and are identified as the most important. The empirical part was carried out with the research made in organization X. The hypotheses formulated were tested by means of a questionnaire, administered to the employees of the organization X. The data obtained were analyzed and interpreted. We found that most employees- in the organization are satisfied. In addition, based on the survey, it can be said that employees consider good relations with colleagues and supervisors to be the most important factor at work. Based on the results of the survey, we commented on the situation in the company and advised on which area needs the most attention.
Sekundarne ključne besede: Zadovoljstvo na delovnem mestu;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: VI, 69 f.
ID: 16699656