diplomsko delo
Miha Jenko (Avtor), Polona Šprajc (Mentor)

Povzetek

Zadovoljstvo je ena od temeljnih človekovih potreb. Večina ljudi dela znotraj neke organizacije in iz tega lahko sklepamo, da sta odnos do dela in način dela odvisna od njihovega zadovoljstva z delom. V diplomskem delu so obravnavane osnove za razumevanje ključnih konceptov in dejavnikov, ki vplivajo na zadovoljstvo pri delu.

Ključne besede

Zadovoljstvo;zaposleni;osebni razvoj;pripadnost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [M. Jenko]
UDK: 331.1
COBISS: 240812035 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 7
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of employee satisfaction at organization x
Sekundarni povzetek: The basic human need is satisfaction. Most people are engaged in work in an organization, and from this we can conclude that their attitude and way of working depends on their satisfaction with their work. The basics of understanding the key concepts and factors that influence job satisfaction are discussed in this final part.
Sekundarne ključne besede: Zadovoljstvo na delovnem mestu;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: VI, 50 f.
ID: 26198988