magistrska naloga
Povzetek
Od uvedbe interneta so se tržne strategije precej spremenile. Podjetja ne uporabljajo več le tradicionalnih načinov oglaševanja svojih izdelkov ali storitev, temveč se usmerjajo h kombinaciji tradicionalnih in digitalnih strategij. Zaradi tega razloga uporaba družbenih omrežij za samopromocijo predstavlja optimalno strategijo za razvoj in doseganje ciljev mnogih podjetij. Učinkovita oblika samopromocije so lahko tudi strateška sodelovanja in partnerstva. Če se posamezniki ali podjetja povežejo z vplivneži, lahko podjetja s povezovanjem pridobijo na prepoznavnosti in verodostojnosti podjetja oziroma blagovne znamke. V magistrskem delu smo z izsledki intervjuja pridobili informacije o izzivih, prednostih in izkušnjah podjetij, ki svojo samopromocijo izvajajo na družbenih omrežjih, s pomočjo rezultatov ankete pa smo dobili vpogled v izkušnje uporabnikov, ki na družbenih omrežjih spremljajo različna podjetja.
Ključne besede
družbena omrežja;samopromocija;trženje;mikro podjetja;vplivneži;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2024 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu |
Založnik: |
[A. Legan] |
UDK: |
339.138:316.472.4(043.2) |
COBISS: |
195624195
|
Št. ogledov: |
104 |
Št. prenosov: |
6 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni povzetek: |
With the beginning of the Internet, marketing strategies have changed considerably. Companies are no longer using only traditional ways of advertising their products or services, but are moving towards a combination of traditional and digital strategies. For this reason, the use of social networks for self-promotion represents the optimal strategy for the development and achievement of the goals of many companies. Strategic collaborations and partnerships can also be an effective form of self-promotion. If individuals or companies connect with influencers, they can increase the visibility and credibility of their company or brand. In the master's thesis, we got information from the interview results about the challenges, advantages and experiences of companies that carry out their self-promotion on social networks, and with the help of the survey results, we gained insight into the experiences of users who follow different companies on social networks. |
Sekundarne ključne besede: |
social networks;self-promotion;marketing;micro-businesses;influencers;Družbena omrežja;Trženje;Mikropodjetja;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu |
Komentar vira: |
Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
|
Strani: |
XV, 112 str. |
ID: |
23687884 |