vpliv na zaznavo potrošnika
Povzetek
V tej magistrski nalogi sem se odločila raziskati nedoslednost oziroma neselektivnost
sodelovanj in njihov vpliv na potrošnikovo zaznavanje vplivnežev, saj je to še precej
neraziskana tematika tako v slovenskem kot tudi širšem okolju. Večina nedavnih raziskav se
namreč ukvarja z zaupanjem, vrednostjo in kredibilnostjo, povečevanjem nakupne namere in
transparentnostjo oglaševalskih vsebin, ob tem pa spregleda enega izmed pomembnejših
vidikov marketinga s pomočjo vplivnežev – (ne)doslednost sodelovanj in vpliv na zaznavo
potrošnika. V sklopu empiričnega dela, ki je sestavljen iz kvantitativne in kvalitativne
raziskave, si prizadevam dobiti odgovore na zastavljena vprašanja s ciljem, da čim bolje
raziščem dano tematiko kot tudi postavim temelje za nadaljnje raziskave, saj menim, da le s
temi lahko pridemo do še bolj poglobljenih ugotovitev in še boljšega razumevanja odnosa
potrošnik – vplivnež – znamka. Nedosledna sodelovanja so se na profilih slovenskih vplivnežev
izkazala za precej pogosta, zaznana pa so bila tudi s strani potrošnikov. Zaznava vplivnežev ni
nujno slaba, nanjo pa nedvomno vpliva številčnost in pogostost sodelovanj z več različnimi
znamkami hkrati, pri čemer se pojavi različna kritičnost na različnih področjih oziroma v
različnih kategorijah izdelkov.
Ključne besede
vplivneži;zaznava potrošnika;znamke;sodelovanje z vplivneži;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2024 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UL FDV - Fakulteta za družbene vede |
Založnik: |
[M. Hvalič] |
UDK: |
658.8:077.5(043.2) |
COBISS: |
200987907
|
Št. ogledov: |
49 |
Št. prenosov: |
22 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Multi-brand influencer collaboration: impact on consumer perception |
Sekundarni povzetek: |
In this master's thesis, I decided to investigate the inconsistency or non-selectivity of
collaborations and their impact on the consumer's perception of influencers, as this is still a
largely unexplored topic both in Slovenia and in the wider environment. Most recent research
deals with trust, value and credibility, increasing purchase intention and transparency of
advertising content, while overlooking one of the most important aspects of influencer
marketing – the (in)consistency of collaborations and the impact on consumer perception. As
part of the empirical work, which consist of quantitative and qualitative research, I am trying
to get answers to the questions asked, with the aim of researching the given topic, as well as
laying the foundations for further research. In my opinion only with these answers we can reach
even more in-depth findings and an even better understanding of the consumer-influencer-brand
relationship. Inconsistent collaborations proved to be quite common on the profiles of
Slovenian influencers, and were also perceived by consumers. The perception of influencers is
not necessarily bad, but it is undoubtedly influenced by the number and frequency of
collaborations with several different brands at the same time, whereby different criticality
appears in different areas or product categories. |
Sekundarne ključne besede: |
influencers;consumer perception;brands;collaboration with influencers;Trženje;Družbena omrežja (internet);Blagovne znamke;Vedenje potrošnikov;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Študijski program: |
0 |
Konec prepovedi (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (108 str.)) |
ID: |
24348357 |