diplomsko delo
Ajdan Pajntar (Avtor), Anže Burger (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo pokriva trenutno eno najpopularnejših oblik oglaševanja – oglaševanje s spletnimi vplivneži oziroma t. i. vplivnostni marketing. Stanje vplivnostnega marketinga sem preučeval skozi zaupanje sledilcev v vplivneže, torej kako transparentno oglaševanje z vplivneži vpliva na potrošnikovo zaupanje. To sem preveril skozi teoretični del in empirični del, kjer sem izvedel spletno anketo. Rezultati analize so pokazali, da se sledilci ne ozirajo na to, koliko ima nek vplivnež sledilcev, ampak posvečajo pozornost temu, kakšna je sama vsebina, ki jo deli na družbenih omrežjih. Le-ta se mora ujemati z njihovimi cilji in vrednotami. Poleg tega pa ljudje prepoznajo razliko med objavami, če je prisoten napis, da gre za plačano objavo ali ne. Kljub temu objavam zaupajo v enaki meri, saj prepoznajo oglase tudi samo iz opisov neke objave. Hkrati pa so izrazili tudi, da jim je pomembna prisotnost napisa (v obliki »paid partnership«, »oglas« ali podobno) pri objavi, ki je plačana s strani nekega podjetja.

Ključne besede

oglaševanje;vplivneži;zaupanje;spletne govorice;vplivnostni marketing;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [A. Pajntar]
UDK: 316.472.4:659.1(043.2)
COBISS: 115448579 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 83
Št. prenosov: 44
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The impact of transparent advertising with influencers on consumer trust
Sekundarni povzetek: The thesis currently covers one of the most popular forms of advertising, online advertising with influencers or so-called influence marketing. I studied the state of influencer marketing through the trust of followers in the influencer, therefore how transparent advertising with influencers affects consumer confidence. I checked this through the theoretical part and the empirical part where I conducted the online survey. With the results of the analysis, I found that followers do not look at how many followers the influencer has, but pay attention to what content he creates. This must match their goals and values. In addition, people recognize the difference between posts if there is an inscription that it is a paid post or not. Nevertheless, they trust posts to the same extent, as they recognize ads only from the descriptions of a post. At the same time, they expressed the importance of the presence of the inscription (in the form of »paid partnership«, »advertisement« or similar) in the social media post which is paid by a company.
Sekundarne ključne besede: advertising;influencers;trust;internet rumours;influencer marketing;Internetno oglaševanje;Družbena omrežja (internet);Vedenje potrošnikov;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 45 str.
ID: 15840868