diplomsko delo
Povzetek
Diplomska naloga z naslovom Uporaba socialnih omrežij za poučevanje matematike v vrtcu je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so obravnavana teoretična izhodišča o poučevanju matematike v vrtcu - novi mediji s poudarkom na socialnih omrežjih. Posebej je definirana raba socialnih omrežij v namene poučevanja, kjer je izpostavljen namen rabe s strani vzgojiteljev, vpliv socialnih omrežij na profesionalni razvoj vzgojiteljev, varna uporaba socialnih omrežij s strani vzgojitelja, raba s strani študentov in začetnikov, hkrati so našteta socialna omrežja, ki jih vzgojitelji uporabljajo, prav tako je ovrednotena raba socialnih omrežij za poučevanje matematike, na koncu pa so navedeni tudi primeri dejavnosti, ki jih najdemo na socialnih omrežjih. V empiričnem delu je podrobneje obravnavana raziskava rabe socialnih omrežij med študenti predšolske vzgoje in razrednega pouka, pri čemer smo se osredotočili predvsem na uporabo, ki je povezana s področjem matematike. Podatki so bili pridobljeni s pomočjo anketnega vprašalnika, obdelani s pomočjo programa SPSS ter predstavljeni tabelarično. Rezultati raziskave so pokazali, da je matematika peto najpogostejše področje, za katerega anketiranci iščejo ideje na socialnih omrežjih. Prav tako smo ugotovili, da zelo majhen delež anketirancev na socialnih omrežjih spremlja vplivneže s področja matematike.
Ključne besede
diplomska dela;socialna omrežja;poučevanje matematike;vrtci;vzgojitelji;študenti;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2024 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[T. Špilek] |
UDK: |
373.2:51(043.2) |
COBISS: |
204910595
|
Št. ogledov: |
8 |
Št. prenosov: |
1 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Using social networks for teaching mathematics in kindergarten |
Sekundarni povzetek: |
The diploma thesis titled Using Social Networks for Teaching Mathematics in Kindergarten is divided in two main parts, the theoretical and the empirical one. The theoretical part is a presentation of basic theoretical starting points for teaching mathematics in kindergartens and a presentation of new media with an emphasis on social networks. The presentation focuses mainly on the use of social networks for teaching purposes - it highlights for what kind of purposes educators use them, it researches the impact of social networks on the professional development of educators, it discusses safe use of social networks by educators, students and beginners. Social networks used by educators are listed, the use of social networks for teaching mathematics is presented, examples of activities found on social networks are also given. The empirical part gives a detailed presentation of a research conducted among students of preschool education and students of classroom teaching. The research focuses on the use of social networks with a special emphasis on the use related to the field of mathematics. Data were obtained with a survey questionnaire and analyzed using SPSS statistical software. The results of the research are summarized in tables. The results indicate that mathematics is the fifth most common field in which respondents search for ideas on social networks. The research also revealed that a small proportion of respondents use social networks to follow influencers from the field of mathematics. |
Sekundarne ključne besede: |
theses;social networks;teaching mathematics;kindergarten;kindergarten teachers;students;Predšolsko učenje in poučevanje;Matematika;Internet v vzgoji in izobraževanju;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 75 str.)) |
ID: |
24464392 |