diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Varnost in policijsko delo

Povzetek

Diplomsko delo temelji na otrocih in mladostnikih, ki imajo vedenjske in čustvene motnje. Vzgoja otrok je pomembna od rojstva do adolescence, ko mladostniki že sami skrbijo zase. Predvsem je treba težave pri otrocih prepoznati že v zgodnjih letih, tako jih je lažje reševati. Vse faze odraščanja so odločilnega pomena. Če je katera od faz neizpeljana, se lahko pojavijo težave. K temu pripomorejo tudi družinski in družbeni vplivi na otroke in mladostnike. Poglavitnega pomena pri vzgajanju otrok in mladostnikov sta zdravo okolje in seznanjanje z družbenimi normami. Diplomsko delo predstavlja čustvene, vedenjske in duševne motnje, ki so velikokrat prisotne pri otrocih in mladostnikih, ki bivajo v prevzgojnih ustanovah. V diplomskem delu so predstavljeni prevzgojni domovi. Otroci tja velikokrat prihajajo iz nefunkcionalnih primarnih družin, zato so predani vzgojno-izobraževalnim ustanovam, da bi tam v čim krajšem času pomagali mladim osvojiti družbene norme. V pomoč celotni družini je tudi strokovno usposobljeno zdravstveno osebje na področju psihologije in psihiatrije. Diplomsko delo vsebuje tudi primerjavo med prevzgojnimi ustanovami v Sloveniji s tujimi prevzgojnimi ustanovami. Diplomsko delo vsebuje tudi intervju z moškim, ki je v svojih mladostniških letih bival v prevzgojnem domu.

Ključne besede

mladostniki;popravni domovi;vzgojno-izobraževalne ustanove;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FVV - Fakulteta za varnostne vede
Založnik: [A. Šubelj]
UDK: 616.89(043.2)
COBISS: 200829699 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 15
Št. prenosov: 4
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Behavioural and emotional disorders in children and adolescents in correctional institutions in Slovenia
Sekundarni povzetek: This paper discusses children and adolescents with behavioral and emotional disorders. The upbringing of children is important from the very beginning of birth until the age of adolescence, when young people already take care of themselves. In particular, it is necessary to identify problems in children at an early age, so that they can be solved more easily. All stages of growing up are of decisive importance for children and adolescents. If any of the phases of growing up mentioned are neglected, adolescents may face striking problems. Among other contributing factors are family and social influences on children and adolescents. A healthy environment and familiarization with social norms are of primary importance in the upbringing of children and adolescents. The paper presents emotional, behavioral, antisocial, and mental disorders that are often present in children and adolescents who attend re-education institutions. This type of institutions is also presented in the paper. Children who come there often come from dysfunctional primary families, so they are entrusted to educational institutions, with the intention to familiarise them with social norms in the shortest possible time. The entire family may seek help from professionally trained medical personnel in the fields of psychology and psychiatry. The paper contains a comparison between re-educational institutions in Slovenia and foreign re-educational institutions. It also presents an interview with a man who attended a correctional facility in Slovenia in his adolescent years.
Sekundarne ključne besede: Vedenjske motnje;Razpoloženjske motnje;Otroci;Najstniki;Poboljševalnice;Slovenija;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za varnostne vede, Ljubljana
Strani: VI f., [39] str.
ID: 24467516