magistrsko delo
Andraž Guzaj (Avtor), Robert Potočnik (Mentor)

Povzetek

V magistrskem delu smo obravnavali mnenja učiteljev likovne umetnosti na predmetni stopnji osnovne šole o prednostih in slabostih uporabe Minecrafta, graditeljsko-preživitvene videoigre švedskega programerja Markusa Perssona iz leta 2009 kot učnega pripomočka pri pouku likovne umetnosti v devetletni osnovni šoli. V teoretičnem delu smo se osredinili na uporabnost računalniške igre pri pouku na ravni predmetnega pouka osnovne šole oziroma preučili temeljne ugotovitve raziskav glede uporabe videoiger kot učnih pripomočkov. Empirični del predstavlja analizo intervjuja dveh likovnih pedagogov, pri katerem smo se osredinjali predvsem na izkušnje obeh učiteljev pri uporabi priljubljenih medijev in predvsem videoiger, tj. kot pomoč pri motivaciji pa tudi likovna tehnika pri reševanju likovnih nalog s področja kiparstva in arhitekture, ter na njuna mnenja o uporabi omenjenih medijev pri pouku likovne umetnosti na osnovnošolski ravni. Videoigre so kljub pomislekom lahko zelo uporabno didaktično sredstvo za spoznavanje likovnih pojmov, saj lahko pritegnejo pozornost učencev kot motivacijsko sredstvo. Videoigre pa so tudi uporabne kot likovna tehnika pri upodabljanju posebnosti trodimenzionalnih tvorb.

Ključne besede

pouk likovne umetnosti;videoigre;Minecraft;osnovna šola;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Guzaj]
UDK: 373.32.016:74(043.2)
COBISS: 200282371 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 44
Št. prenosov: 3
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Art teachers' opinions on the use of the computer game Minecraft in primary school lessons
Sekundarni povzetek: In the master's thesis, we discussed the views of art teachers at the subject level of elementary school regarding the advantages and disadvantages of using Minecraft, a construction survival video game by the Swedish programmer Markus Persson from 2009, as a teaching aid in art lessons in nine-year elementary school. In the theoretical part, we focused on the usefulness of computer games in lessons at the level of elementary school subject lessons, or we presented the fundamental research findings regarding the use of video games as teaching aids. The empirical part presents an analysis of an interview of two art educators, in which we mainly focused on the experiences of both teachers in the use of popular media and especially video games, both as an aid in motivation and art technique in solving art tasks in the field of sculpture and architecture, and their attitudes towards the use of the mentioned media in art lessons at the elementary school level. Despite the concerns, video games can be very useful didactic tools for learning art concepts, as they can attract students' attention as a motivational tool. Video games are also useful as an art technique in depicting the peculiarities of three-dimensional creations.
Sekundarne ključne besede: art Class;videogames;Minecraft;primary school;Učitelji likovne umetnosti;Videoigre;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Likovna pedagogika
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (39 str.))
ID: 24473659