Tanja Fajon na Instagramu
Blaž Medmeš (Avtor), Dejan Jontes (Mentor)

Povzetek

V zadnjih dveh desetletjih so digitalni mediji – vključno z družabnimi mediji – postali sestavni deli politične komunikacije, mobilizacije in organiziranja sfer. Te spreminjajoče se okoliščine so prispevale k preobrazbi načinov, kako in v kolikšni meri formalni politični akterji vizualne elemente izkoriščajo za upravljanje podobe in ugleda ter kreiranja političnih sporočil. Politiki so se obrnili na platforme družbenih medijev, da bi se vključili v široko paleto dejavnosti za ustvarjanje slik in projiciranje moči, zaupanja in prestiža pri zajemanju in skupni rabi njihovih vidikov življenja z namenom predstavljanja samega sebe bolj humaniziranega; pokazati drugačno sliko sebe, sebe kot osebo, ne politika. Slike igrajo ključno vlogo, kadar javnost ocenjuje politike. Natančneje, volivci iščejo posebne lastnosti v političnem voditelju; poštenost, inteligenca, prijaznost, iskrenost in zaupanje pri sprejemanju volilnih odločitev. Tehnike upravljanja slik lahko pomagajo ustvariti vtis, da imajo politiki te lastnosti. Moja študija primera je Tanja Fajon in njena virtualna identiteta na mediju Instagram.

Ključne besede

vizualna komunikacija;virtualna identiteta;personalizacija politike;politično komuniciranje;Instagram;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [B. Medmeš]
UDK: 077.5:32(043.2)
COBISS: 201025539 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 21
Št. prenosov: 2
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Personalization of politics and visual communication: Tanja Fajon on Instagram
Sekundarni povzetek: In the last two decades, digital media - including social media - have become integral parts of political communication, mobilization and organizing spheres. These "changing circumstances" have contributed to the transformation of the ways in which and to what extent formal political actors use visual elements to manage their image and reputation and create political messages. Politicians have turned to e-communication platforms to engage in a wide range of image-building activities and to project power, confidence and prestige in capturing and sharing aspects of their lives in order to present themselves as more humanized; show a different picture of themself - as a person and not a politician. Images play a key role when the public evaluates politicians. Specifically, voters look for specific qualities in a political leader; honesty, intelligence, kindness, sincerity and trust in making electoral decisions. Image management techniques can help create the impression that politicians have these qualities. My case study is Tanja Fajon and her virtual identity on Instagram.
Sekundarne ključne besede: visual communication;virtual identity;personalization of politics;political communication;Instagram;Politično komuniciranje;Vizualne komunikacije;Instagram (spletno mesto);Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (35 str.))
ID: 24549507