diplomsko delo
Nejc Buzeti (Avtor), Matjaž Iršič (Mentor)

Povzetek

Prehod na električno mobilnost postaja vse pomembnejša tematika, saj se veliko podjetij odloča za elektrifikacijo svojih vozil. Ker se proizvodnja in povpraševanje po električnih vozilih večata se ob tem tudi pojavljajo različni izzivi in priložnosti s katerimi se morajo soočiti in prilagoditi tako podjetja, kot tudi posamezniki. Diplomska naloga se zato osredotoča na raziskovanje morebitnih priložnosti in izzivov s prodajo na trgu električnih vozil. Naloga je sestavljena iz teoretičnega dela, kjer je zajeta opredelitev prodaje in opredelitev električnih vozil in njihovih značilnosti, kar je pomembno za nadaljnjo razumevanje praktičnega dela. Praktični del pa povezuje izsledke raziskave o priložnostih, kjer so bolj podrobno opisani ekonomski in okolijski vidiki, kot tudi tehnološke in inovacijske priložnosti. In izzivi, kjer so opredeljeni tehnični, ekonomični in socialno-kulturni izzivi. Za konec pa še je predstavljen intervju s prodajalcem električnih vozil podjetja Ferdinand Posedi d.o.o., kjer izvemo iz prve roke s kakšnimi morebitnimi izzivi in priložnostmi se soočajo prodajalci in kakšna so stališča glede električnih vozil.

Ključne besede

prodaja;električna vozila;priložnosti;izzivi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: N. Buzeti
UDK: 658.8
COBISS: 211027459 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 8
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Opportunities and challenges with selling electric vehicles
Sekundarni povzetek: The transition to electric mobility is becoming an increasingly important topic, as many companies are choosing to electrify their vehicles. As the production and demand for electric vehicles grow, various challenges and opportunities arise, which both companies and individuals must face and adapt to. This thesis, therefore, focuses on exploring potential opportunities and challenges related to the sale of electric vehicles in the market. The thesis consists of a theoretical section, which covers the definition of sales, electric vehicles, and their characteristics, crucial for understanding the practical section. The practical section connects the findings of the research on opportunities, where economic and environmental aspects are described in more detail, as well as technological and innovation opportunities. And challenges, including technical, economic, and socio-cultural challenges. Finally, an interview with a salesperson from the company Ferdinand Posedi d.o.o. is presented, providing firsthand insights into the potential challenges and opportunities faced by salespeople, as well as their views on electric vehicles.
Sekundarne ključne besede: selling;electric vehicle;opportunities;challenges;subsidies;interview;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF ([50] str.))
ID: 24781533