diplomsko delo

Povzetek

V diplomskem delu preučujemo proces ustanovitve novega podjetja in nato oblikovanje celostne grafične podobe. Oblikovati celostno grafično podobo za obstoječe podjetje je drugače kot podjetje ustvariti − popolnoma interpretirati, v smislu ustvarjanja imena, identitete, vizije ipd. Dobro celostno grafično podobo lahko ustvarimo le, če organizacijo res razumemo v smislu razumevanja njene filozofije in vizije. Zato se bomo mi poglobili v samo srce organizacije, kar nam bo pomagalo ustvari učinkovito celostno grafično podobo. S pomočjo metode preučevanja informacij bomo raziskovali teoretične vidike blagovne znamke, v smislu kaj je in ustvarjanje le-te. Poglobili se bomo v identiteto podjetja in imidža. Praktični del vsebuje primer na našem neobstoječem podjetju in smernice za ustvarjanje vizualne identitete podjetja. V praktičnem delu smo proces ustvarjanja celostne grafične podobe še realizirali.

Ključne besede

znamčenje;blagovna znamka;identiteta in imidž znamke;celostna grafična podoba;logotip.;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [S. Ekart]
UDK: 659.126:766(043.2)
COBISS: 218236419 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 16
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: From branding to corporate visual identity based on non-existent company
Sekundarni povzetek: In this thesis, we examine the process of establishing a new company and subsequently designing its corporate visual identity. Designing a corporate visual identity for an existing company is different from creating a company from scratch—completely interpreting it in terms of creating a name, identity, vision, etc. A good corporate visual identity can only be created if we truly understand the organization, meaning it's philosophy and vision. Therefore, we will delve into the very essence of the organization, which will help us create an effective corporate visual identity. By studying information, we will explore the theoretical aspects of branding, in terms of what it is and how it is created. We will focus on the company's identity and image. The practical part includes a case study on our non-existent company and guidelines for creating the company’s visual identity. In the practical part, we also realized the process of creating the corporate visual identity.
Sekundarne ključne besede: branding;brand;brand identity and brand image;corporate visual identity;logo;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 51 f.))
ID: 24812359