diplomsko delo
Povzetek
Diplomsko delo z naslovom Vloga družbenih omrežij pri ustvarjanju zaznane vrednosti blagovne znamke, obravnava vpliv družbenih omrežij Facebook in Instagram na zaznano vrednost blagovnih znamk Milka in Cukrček. V teoretičnem delu so opredeljeni ključni pojmi, kot sta pozicioniranje in zaznana vrednost blagovne znamke. Raziskane so različne strategije za uspešno pozicioniranje blagovnih znamk v konkurenčnem poslovnem okolju. Poseben poudarek je namenjen opredelitvi, kako generaciji X in Z različno dojemata in uporabljata družbena omrežja ter kako te razlike vplivajo na njuno zaznavo blagovnih znamk. Diplomsko delo preučuje tudi specifične dejavnike, ki vplivajo na pozicioniranje blagovne znamke pri obeh generacijah, in identificira strategije ter procese, ki jih morajo podjetja vključiti za uspešno pozicioniranje blagovne znamke. Aplikativni del vključuje podrobno analizo uporabe družbenih omrežij pri blagovnih znamkah Milka in Cukrček. V sklopu aplikativnega dela so bili vključeni tudi rezultati anketnega vprašalnika, ki potrjujejo, da družbena omrežja močneje vplivajo na zaznavo blagovnih znamk pri generaciji Z v primerjavi z generacijo X, pri čemer so videoposnetki in interaktivne vsebine še posebej pomembne za mlajšo generacijo. Diplomsko delo preučuje tudi priložnosti in izzive, s katerimi se blagovni znamki Milka in Cukrček soočata pri pozicioniranju na družbenih omrežjih, ter ponuja priporočila za izboljšanje marketinških strategij za večjo angažiranost in zvestobo odjemalcev. Poleg tega delo ponuja vpogled v pomen prilagajanja vsebin specifičnim generacijskim preferencam in raziskuje dejavnike, ki vplivajo na zaznavo blagovne znamke pri različnih demografskih skupinah. Diplomska naloga tako nudi celovit vpogled v vlogo družbenih omrežij pri ustvarjanju zaznane vrednosti blagovne znamke in poudarja pomen prilagajanja marketinških strategij glede na generacijske razlike, kar je ključno za uspešno pozicioniranje blagovnih znamk v sodobnem digitalnem okolju.
Ključne besede
blagovne znamke;pozicioniranje;družbena omrežja;zaznana vrednost;generacija X;generacija Z;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2024 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
T. Penica |
UDK: |
658.626:004.744.1 |
COBISS: |
212654339
|
Št. ogledov: |
0 |
Št. prenosov: |
0 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ǂThe ǂrole of social media in creating perceived brand value |
Sekundarni povzetek: |
The thesis entitled The role of social networks in creating perceived brand equity, deals with the impact of Facebook and Instagram on the perceived brand equity of the Milka and Cukrček brands. The theoretical part defines key concepts such as positioning and perceived brand equity. Different strategies for successful brand positioning in a competitive business environment are explored. Particular emphasis is placed on identifying how Generation X and Generation Z perceive and use social networks differently and how these differences influence their perception of brands. The thesis also examines the specific factors that influence brand positioning in both generations and identifies the strategies and processes that companies need to integrate for successful brand positioning. The applied part includes a detailed analysis of the use of social media for the Milka and Cukrček brands. The applied part also included the results of a survey questionnaire, which confirmed that social networks have a stronger impact on brand perception for Generation Z compared to Generation X, with videos and interactive content being particularly important for the younger generation. The thesis also examines the opportunities and challenges that the Milka and Cukrček brands face in positioning themselves on social media and offers recommendations for improving marketing strategies to increase customer engagement and loyalty. In addition, the work offers insights into the importance of tailoring content to specific generational preferences and explores the factors influencing brand perception among different demographic groups. The thesis thus provides a comprehensive insight into the role of social networks in creating perceived brand value and highlights the importance of adapting marketing strategies to generational differences, which is crucial for successful brand positioning in the modern digital environment. |
Sekundarne ključne besede: |
Social Media;Perceived Brand Value;Generation X;Generation Z;Brand Positioning; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (II, 43 str.)) |
ID: |
24821043 |