analiza primera
Filip Ivanović (Avtor), Igor Perko (Mentor)

Povzetek

Raziskali smo različne vrste digitalnih promocijskih pripomočkov, ki jih podjetja ustvarjajo za svoje stranke. Ključna gradiva vključujejo promocijske videoposnetke, grafične oglase, animirane vsebine, prilagojene spletne strani in vsebine za družbene medije. Ta digitalna orodja podjetjem omogočajo učinkovito komunikacijo s ciljnim občinstvom in večjo prepoznavnost blagovne znamke na spletu. Diplomska naloga se osredotoča na raziskovanje vloge umetne inteligence v digitalni promociji. Opisuje, kako umetna inteligenca olajša avtomatizacijo ustvarjanja promocijskih vsebin in optimizira poslovne procese. Opazovali smo procese, kot je razvoj scenarijev za promocijske videe, in ugotovili, da orodje, ki temelji na umetni inteligenci, bistveno poveča učinkovitost in kakovost končnih izdelkov. Potrdili smo, da vključitev klepetalnih robotov na spletna mesta izboljša odzivni čas na poizvedbe strank in s tem izboljša uporabniško izkušnjo. Na podlagi analize podatkov je bilo ugotovljeno, da je uvedba klepetalnega robota privedla do bistvenega skrajšanja odzivnega časa, povečanja zadovoljstva strank in zmanjšanja delovne obremenitve zaposlenih. Opravili smo tudi intervju z Nejcem Gergičem, vodjo projektov v podjetju Futuristica, ki je zagotovil dodaten vpogled v procese dela z umetno inteligenco. Zaključek diplomskega dela potrjuje, da umetna inteligenca ne le optimizira poslovne procese, temveč tudi pomembno prispeva k izboljšanju uporabniške izkušnje, kar podjetjem omogoča pridobitev konkurenčne prednosti na trgu. Diplomsko delo tako ponuja celovit pregled uporabe umetne inteligence v sodobnem digitalnem svetu.

Ključne besede

umetna inteligenca;digitalni promocijski materiali;tehnološke inovacije;avtomatizacija procesov;ustvarjanje vsebin;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: F. Ivanović
UDK: 004.8
COBISS: 211075075 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 4
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Use of artificial intelligence in product promotion: case analysis
Sekundarni povzetek: We have researched the different types of digital promotional tools that companies create for their customers. Key materials include promotional videos, graphic ads, animated content, customised websites and social media content. These digital tools allow companies to communicate effectively with their target audience and increase brand awareness online. The thesis focuses on exploring the role of artificial intelligence in digital promotion. It describes how artificial intelligence facilitates the automation of promotional content creation and optimises business processes. We observed processes such as the development of scripts for promotional videos, and found that AI-based tools significantly increase the efficiency and quality of the final products. We confirmed that the inclusion of chatbots on websites improved the response time to customer queries, thereby improving the user experience. Based on the data analysis, it was found that the implementation of chatbots led to a significant reduction in response time, increased customer satisfaction and reduced staff workload. We also interviewed Nejc Gergič, Project Manager at Futuristica, who provided additional insight into the processes of working with AI. The conclusion of the thesis confirms that not only does AI optimise business processes, but it also contributes significantly to improving the customer experience, which enables companies to gain a competitive advantage in the market. The thesis thus provides a comprehensive overview of the use of AI in the modern digital world.
Sekundarne ključne besede: artificial intelligence;digital promotional materials;technological innovation;process automation;content creation.;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (III, 35 str.))
ID: 24874388