magistrsko delo
Maša Škorjanc (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Magistrska naloga obravnava etične vidike uporabe umetne inteligence v digitalnem marketingu, ki dandanes postaja nepogrešljivo orodje za avtomatizacijo marketinških procesov, personalizacijo vsebin in učinkovito ciljanje potrošnikov. Čeprav umetna inteligenca omogoča številne koristi, kot so optimizacija marketinških kampanj in izboljšanje uporabniške izkušnje, prinaša tudi številna etična vprašanja povezana s transparentnostjo algoritmov, varovanjem osebnih podatkov in pristranskostjo v obravnavi potrošnikov. V teoretičnem delu naloge so obravnavani koncepti digitalnega marketinga in umetne inteligence, njene ključne tehnologije in njihova uporaba v digitalnem marketingu. Empirična raziskava je pokazala, da je med potrošniki prisotna zmerna stopnja ozaveščenosti o uporabi umetne inteligence v digitalnem marketingu, hkrati jih velika večina pripisuje velik pomen etičnemu delovanju podjetij in varovanju osebnih podatkov. Prav tako je za večino potrošnikov pomembno, da vedo, kadar umetna inteligenca vpliva na vsebine, ki jih prejemajo. Rezultati kažejo na potrebo po odgovorni uporabi umetne inteligence in večji transparentnosti podjetij, saj je zaupanje potrošnikov ključno za dolgoročni uspeh podjetij.

Ključne besede

umetna inteligenca;digitalni marketing;avtomatizacija;rtični vidik;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: M. Škorjanc
UDK: 004.8:339.13
COBISS: 210635523 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Ethical aspects of the use of artificial intelligence in digital marketing
Sekundarni povzetek: This master thesis examines the ethical aspects of the use of artificial intelligence in digital marketing, which is nowadays becoming an indispensable tool for automating marketing processes, personalising content and effectively targeting consumers. Although artificial intelligence offers many benefits, such as optimising marketing campaigns and improving user experience, it also raises a number of ethical issues related to the transparency of algorithms, the protection of personal data and bias in consumer treatment. The theoretical part of the thesis discusses the concepts of digital marketing and artificial intelligence, its key technologies and their application in digital marketing. The empirical research shows that there is a moderate level of awareness among consumers about the use of artificial intelligence in digital marketing, while a large majority of them attach great importance to ethical business practices and the protection of personal data. It is also important for most consumers to know when artificial intelligence is influencing the content they receive. The results point to the need for responsible use of artificial intelligence and greater transparency by companies, as consumer trust is key to the long-term success of companies.
Sekundarne ključne besede: Artificial intelligence;digital marketing;ethical considerations;marketing automation.;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (77 str., 7 str. pril.))
ID: 24828937