magistrsko delo
Daša Kompan (Avtor), Tina Tomažič (Mentor)

Povzetek

Razvoj tehnologije in internetnih tehnologij je prispeval k pogostejši uporabi družbenih omrežij, ki so postala pomemben del našega vsakdanjega življenja. Družbena omrežja omogočajo ohranjanje stikov z geografsko oddaljenimi prijatelji, spremljanje življenj bližnjih in hiter dostop do informacij, vendar pa lahko njihova prepogosta uporaba negativno vpliva na naše zaznavanje realnosti zaradi socialnih primerjav. V raziskavi smo analizirali razloge za spremljanje vplivnežev na družbenih omrežjih, najpogostejše vrste vsebin in področja, ki zanimajo uporabnike, ter različne vplive, ki jih imajo objavljene vsebine na uporabnike. Ugotovili smo, da uporabniki spremljajo vplivneže predvsem zaradi zanimive vsebine, zabave, sprostitve ter inspiracije. Poleg tega so vplivneži pogosto vir informacij in izkušenj, še posebej pri načrtovanju potovanj. S pregledom že obstoječih raziskav smo ugotovili, da uporabniki pogosto uporabljajo družbena omrežja za iskanje novih blagovnih znamk ter za pridobitev kod, ki jim prinašajo dodaten popust pri nakupu. V naši raziskavi smo ugotovili, da so videoposnetki in zgodbe formata, ki najbolj pritegne pozornost uporabnikov, v nasprotju s tem pa so slike manj učinkovite pri vzbujanju pozornosti. Ugotovljeni so bili mešani vplivi objavljenih vsebin na potrošnike. Nekateri uporabniki so zaznali pozitiven vpliv (35 odstotkov), drugi negativen (19 odstotkov), večina pa jih meni, da objavljene vsebine na njih nimajo vpliva (55 odstotkov). Raziskava je pokazala, da lahko vsebine vplivajo na povezovanje, dajo dobre nasvete in ideje, vendar pa lahko tudi negativno vplivajo na samopodobo in samospoštovanje.

Ključne besede

vplivnostni marketing;vplivneži;internet;družbena omrežja;magistrske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [D. Kompan]
UDK: 077.5:659.1(043.2)
COBISS: 224555779 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 17
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Influencer marketing and it's impact on consumer behaviour
Sekundarni povzetek: Developments in technology and internet technologies have contributed to the increased use of social networks, which have become an important part of our daily lives. Social networks allow us to keep in touch with long-distance friendships, follow the lives of those close to us, and quickly access information, but too frequent use can have a negative impact on our perception of reality due to social comparisons. This study analyzes the reasons for following influencers on social networks, the most common types of content and areas of interest to users, and the different impacts that content has on users. The results show that users follow influencers mainly for interesting and engaging content, entertainment, relaxation, and inspiration. In addition, influencers are often a source of information and experience, especially when planning trips. By reviewing existing research, it was deduced that users frequently use social networks to find new and branded products and to get codes that give them an extra discount on their purchases. This research shows that videos and stories are the content formats that capture users' attention the most, while images are less effective at capturing attention. The impact of published content on consumers was found to be mixed. Some users perceived a positive impact (35%), others had a negative impact (19%), and the majority of users felt that posted content had no impact on them (55%). The survey showed that content can have an impact on connecting, giving good advice and ideas, but it can also have a negative impact on self-image and self-esteem
Sekundarne ključne besede: influencer marketing;influencers;internet;social media;master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 49 f.))
ID: 24967027