diplomsko delo
Špela Kregar (Avtor), Anže Burger (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo obravnava razvoj umetne inteligence skozi zgodovino, pogoje potrebne za njeno praktično aplikacijo ter kako so le-ti napredovali v zadnjih letih. V podrobni pregled je vzet kontekst digitalizirane družbe, s pregledom potrošnika 2.0, kohort generacij in njihovih vedenjskih vzorcev pa se ugotavlja kakšno vlogo ima umetna inteligenca pri potrošnikovi izkušnji. Napovedi uspešnosti umetne inteligence v sferi marketinga služijo za ugotavljanje priložnosti praktične uporabe, ker pa gre za povsem nove tehnike, je narejen pregled vpliva na družbo, etičnost, varstvo potrošnikov in njihovih podatkov z vidika zmanjševanja tveganj in negativnih posledic na podjetje in njihove stranke. Popis novih tehnologij umetne inteligence v marketingu vključuje podrobnejši vpogled v uporabo umetne inteligence za analitično izdelavo segmentov, personalizacijo potrošnikove izkušnje ter optimizacije digitalnega marketinga. Trendi uporabe umetne inteligence orišejo situacijo s katero se soočajo tržniki, ter povzamejo stanje prilagoditve na spremembe. Delo se zaključi s študijo primera aplikacije umetne inteligence v marketingu podjetja Farfetch UK Limited.

Ključne besede

umetna inteligenca;digitalni marketing;personalizacija potrošnikove izkušnje;študija primera;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [Š. Kregar]
UDK: 004.8:339.138:004.738.5(043.2)
COBISS: 210542083 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 75
Št. prenosov: 61
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The impact of artificial intelligence on marketing practice
Sekundarni povzetek: The thesis addresses the development of artificial intelligence throughout history, the conditions necessary for its practical application, and how these have advanced in recent years. It provides a detailed overview within the context of a digitized society, examining the role of artificial intelligence in the consumer experience by analyzing Consumer 2.0, generational cohorts, and their behavioral patterns. Predictions of artificial intelligence's success in the marketing sphere are used to identify practical application opportunities. Since these are entirely new technologies, the thesis reviews the impact on society, ethics, consumer protection, and data protection from the perspective of reducing risks and negative consequences for companies and their customers. A detailed look at the application of artificial intelligence in marketing is included, particularly its use for analytical segment creation, personalizing the consumer experience, and optimizing digital marketing. Trends in the use of artificial intelligence outline the challenges faced by marketers and summarize the state of adoption. The thesis concludes with a case study of the company Farfetch Limited and its application of artificial intelligence in marketing.
Sekundarne ključne besede: artificial intelligence;digital marketing;personalized customer experience;case study;Umetna inteligenca;Internetno trženje;Potrošniki;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (62 str.))
ID: 25059940