magistrsko delo

Povzetek

V magistrskem delu Vključevanje različnih taksonomij učnih ciljev v pouk geografije in zgodovine v osnovni šoli smo preučevali možnosti uporabe različnih taksonomij učnih ciljev pri pouku geografije in/ali zgodovine v osnovni šoli. Obstaja več različnih taksonomij učnih ciljev (npr. Bloomova, Marzanova, SOLO), ki učiteljem pomagajo pri načrtovanju učnih ur, ocenjevanju znanja in doseganju določenih učnih izidov pri učencih. Z vidika njihove umestitve na posamezne stopnje prenovljene Bloomove in SOLO taksonomije smo zato analizirali učne cilje iz osnovnošolskih učnih načrtov za geografijo in zgodovino. Na podlagi te analize smo pripravili nabor učnih dejavnosti, ki jih učitelji lahko uporabijo med učnimi urami, da bi učenci dosegli ustrezne ravni znanja na določeni taksonomski stopnji. Z izvedbo učnih ur, ki sta bili načrtovani s pomočjo prenovljene Bloomove taksonomije (Kulturna dediščina) in SOLO taksonomije (Japonska in ZDA v 19. stoletju), smo pridobili povratne informacije učencev o uporabljenih učnih dej

Ključne besede

prenovljena Bloomova taksonomija;SOLO taksonomija;učni načrt;učni cilji;pouk geografije;pouk zgodovine;osnovna šola;bolonjska magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [K. Rozman]
UDK: 37.091.3:9
COBISS: 209688835 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 21
Št. prenosov: 24
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Integrating different taxonomies of learning objectives into geography and history lessons in elementary school
Sekundarni povzetek: In the Master's thesis Integrating different taxonomies of learning objectives into geography and history lessons in elementary school, we investigated the possibilities of using different taxonomies of learning objectives in geography and/or history lessons in elementary school. There are several different taxonomies of learning objectives (e.g. Bloom's, Marzano's, SOLO) that help teachers to plan lessons, assess knowledge and achieve specific learning outcomes for students. Therefore, learning objectives from the elementary school curricula for geography and history were analysed in terms of their placement in the different levels of the revised Bloom's and SOLO taxonomies. Based on this analysis, we have developed a set of learning activities that teachers can use during lessons to ensure that pupils reach the appropriate levels of knowledge at a given taxonomy level. By implementing the lessons, which were planned using the revised Bloom's Taxonomy (Cultural Heritage) and the SOLO Taxonomy (Japan and the
Sekundarne ključne besede: revised Bloom taxonomy;SOLO taxonomy;curriculum;learning objectives;geography lessons;history lessons;elementary school;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 1011048
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za zgodovino, Oddelek za geografijo
Strani: 202 str.
ID: 25202147