magistrsko delo
Neža Pratneker (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Tomaž Kolar (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

trženje;oglaševanje;oglas;šport;vedenje potrošnikov;odločanje;nakup;raziskave;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Pratneker]
UDK: 659.1
COBISS: 220894467 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 23
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂinfluence of advertising with successful athletes on consumer buying decision
Sekundarne ključne besede: marketing;advertising;advertisement;sports;consumer behaviour;decision making;purchasing;research;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (IV, 56, 11 str.)
ID: 25889150
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, primer medicinsko tehničnih pripomočkov
, primer prodajalne Vita Care