magistrsko delo
    	
    Povzetek
 
Magistrsko delo preučuje spremembe v pedagoških pristopih, ki so nastale kot posledica prehoda na izobraževanje na daljavo med pandemijo. To je predstavljalo izziv tako za učitelje kot učence, saj je uvedba izobraževanja na daljavo zahtevala prilagoditve na pedagoškem in organizacijskem nivoju. Učitelji so se soočali s spremembami v socialnem vedenju učencev. Zaradi zaprtja vzgojno-izobraževalnih ustanov so bile te veščine pri učencih okrnjene, kar je zahtevalo prilagojene pedagoške pristope. Namen raziskave je preučiti izobraževanje na daljavo med pandemijo, s poudarkom na mnenju učiteljev o spremembah socialnega vedenja učencev. Zanimalo nas je, katere socialne veščine so učitelji najpogosteje razvijali in koliko časa so temu posvetili. V raziskavi je sodelovalo 957 slovenskih osnovnošolskih učiteljev. Raziskava je pokazala, da je večina učiteljev opazila spremembe v socialnem vedenju otrok, predvsem v tem, da učenci manj upoštevajo pravila odraslih in se slabše odzivajo na konflikte. Učitelji so največ časa posvetili razvoju socialnih veščin sodelovanja, odgovornosti, empatije in samokontrole. Najpogosteje so uporabljali individualno svetovanje, sledile so sodelovalno učenje in socialne igre, medtem ko so redkeje uporabljali igre vlog. Večina učiteljev je opazila napredek zaradi krepitve socialnih veščin učencev. Prav tako se je večina učiteljev za razvijanje socialnih veščin počutila kompetentna, a bi se vendar udeležili dodatnih izobraževanj na to temo.
    Ključne besede
 
magistrska dela;pandemija;izobraževanje na daljavo;socializacija;socialne veščine;
    Podatki
 
    
        
            | Jezik: | Slovenski jezik | 
        
        
            | Leto izida: | 2025 | 
            
        
        
            | Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo | 
            
        
            | Organizacija: | UM PEF - Pedagoška fakulteta | 
        
            | Založnik: | [V. Pintarič] | 
   
        
            | UDK: | 37.018.43(043.2) | 
   
        
        
            | COBISS: | 234960131   | 
        
        
  
        
            | Št. ogledov: | 0 | 
        
        
            | Št. prenosov: | 2 | 
        
        
            | Ocena: | 0 (0 glasov) | 
        
            | Metapodatki: |                       | 
    
    
    Ostali podatki
 
    
        
            | Sekundarni jezik: | Angleški jezik | 
        
        
            | Sekundarni naslov: | Developing students' social skills during a pandemic | 
        
        
        
            | Sekundarni povzetek: | The master's thesis examines changes in pedagogical approaches that emerged as a result of the transition to remote education during the pandemic. This transition posed a challenge for both teachers and students, as the implementation of remote learning required adjustments at both the pedagogical and organizational levels. Teachers faced changes in students' social behaviour. Due to the closure of educational institutions, these skills were diminished among students, necessitating adapted teaching approaches. The purpose of the research was to study remote education during the pandemic, with a focus on teachers' opinions regarding changes in students' social behaviour. The study aimed to identify which social skills teachers most frequently developed and how much time they dedicated to this aspect. A total of 957 Slovenian primary school teachers participated in the research. The findings showed that most teachers observed changes in children's social behaviour, particularly in terms of reduced adherence to adult rules and weaker conflict resolution skills. Teachers primarily focused on developing social skills related to cooperation, responsibility, empathy, and self-control. The most commonly used methods included individual counselling, followed by collaborative learning and social games, while role-playing activities were used less frequently. Most teachers noticed progress in students' social skills as a result of these efforts. Additionally, the majority of teachers felt competent in fostering social skills but expressed interest in attending further training on this topic. | 
        
        
            | Sekundarne ključne besede: | master theses;Covid-19;home schooling;socialization;social skills;Izobraževanje na daljavo;SARS-CoV-2 (virus);Učenci;Socializacija;Univerzitetna in visokošolska dela; | 
        
            
        
            | Vrsta dela (COBISS): | Magistrsko delo/naloga | 
        
        
           
        
           
        
           
        
           
        
            | Komentar na gradivo: | Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk | 
        
           
        
           
        
           
        
            | Strani: | 1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIV, 80 str.)) | 
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
          
        
          
        
          
        
         
        
         
        
        
            | ID: | 26140083 |