magistrsko delo
Nina Kotnjek (Avtor), Vlasta Hus (Mentor), Polona Jančič (Komentor)

Povzetek

Pouk izven učilnice učencem omogoča, da znanje pridobijo skozi konkretno izkušnjo, kar vodi do boljšega razumevanja snovi ter hkrati tudi trajnejšega znanja. Poznamo veliko različnih oblik pouka na prostem, med katerega spada tudi učna pot. Magistrska naloga z naslovom Primeri učnih poti po občini Velika Polana kot oblika izkustvenega učenja izven učilnice pri poučevanju v prvem triletju osnovne šole je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu se osredotočimo na opredelitev izkustvenega učenja, pouka na prostem, učne poti ter predstavitev same občine Velika Polana in njenih znamenitosti. V praktičnem delu pa predstavimo načrt poteka učnih poti za 1., 2. in 3. razred osnovne šole. Nato sledijo podrobne učne priprave za posamezni razred, v katere so vključeni splošni in operativni cilji, ki se realizirajo pri izvedenih dejavnostih učne poti. Dejavnosti in aktivnosti so načrtovane tako, da se osredotočajo na čim večjo aktivnost učencev, zraven tega pa učenci razvijajo še sodelovanje v skupini, komunikacijo, natančno opazovanje ter poslušanje. Primeri učnih poti so zapisani za vsak razred posebej, prav tako pa je težavnost proge primerna starosti učencev.

Ključne besede

magistrska dela;izkustveno učenje;pouk izven učilnice;učna pot;občina Velika Polana;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [N. Kotnjek]
UDK: 37.091.3:[3+5](043.2)
COBISS: 233251843 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 0
Št. prenosov: 19
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Examples of Learning Trails in the Municipality of Velika Polana as a Form of Outdoor Experiential Learning in the First Three Years of Primary School
Sekundarni povzetek: Outdoor instruction enables students to gain knowledge through direct experiences, fostering a better understanding of the subject matter and more lasting knowledge. There are various types of outdoor learning, one of which is the learning trail. This master's thesis, titled Examples of Learning Trails in the Municipality of Velika Polana as a Form of Outdoor Experiential Learning in the First Three Years of Primary School, consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part defines experiential learning, outdoor instruction, and learning trails, while also presenting the municipality of Velika Polana and its landmarks. The practical part outlines the planned course of learning trails for the 1st, 2nd, and 3rd grades of primary school. It then provides detailed grade-level lesson plans, including general and operational objectives, achieved through the activities conducted during the learning trails. These activities are designed to facilitate active student involvement and the development of teamwork, communication, careful observation, and listening skills. The example learning trails are provided separately for each grade, with the difficulty of the routes tailored to the students' age.
Sekundarne ključne besede: master theses;experiential learning;outdoor instruction;learning trail;Municipality of Velika Polana;Osnovnošolsko učenje in poučevanje;Pouk na prostem;Izkustveno učenje;Naravoslovne učne poti;Velika Polana (Slovenija);Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 179 str.))
ID: 26158038